Thursday, November 26, 2009

.:SaLaM AiDiLaDhA:.

Hari Raya Aidiladha atau Hari Raya Haji merupakan perayaan terbesar di dalam Islam. Malah ianya lebih besar daripada sambutan Hari Raya Aidilfitri.Sambutan ini menandakan sempurnanya jemaah Haji mengerjakan ibadah Rukun Islam kelima. Keistimewaan Hari Raya Aidiladha ialah ibadat korban yang memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim dalam menunaikan perintah Allah dan kesabaran anaknya Nabi Ismail dalam memenuhi perintah Allah s.w.t.




Kesian lembu tu duk dlm air,pdahal esok dia dh nk kena korban hehe...

~SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA~




Wednesday, November 25, 2009

.:BaNjIr:.

Mcm mn nk blk kg ni huhuh...Adakah lepas atau tidak...Banjir teruk tahun ni kt terengganu,nsb baik umh aku xbanjir.Knp xbnjir,coz umh aku kt bukit tentulah xbnjir heheh..Tp arap2 xdela bnjir time aku nk blk esok,insyallah....

ni daerah hulu terengganu,huh...

ni lg dasyat kt dungun huhuhu...

Friday, November 20, 2009

.:TuDuNg BaRu:.

Mlm td kwn aku ila dtg umh promok tudung plak heheh....Aku xpkai tudung jnis mcm ni,tp tgk org pkai lawa plak,so aku blila sehalai nk try pkai hehe..Sbb aku tgk kwn aku ila tu cntik je dia pkai,teringin plak nk pkai.Aku ada order lg sehelai,tp xthu bla dpt:)

tgh2 mlm duk posing tudung bru jek:)


Wednesday, November 4, 2009

.:YaYa:.

Ni ank buah aku yg pling petah berkata2 heheh...tak th nk cite apa:))...layan gmbar je la .....


alahai makcik hsp puting lg ker?

comelnye ank sape tu? :)


Monday, November 2, 2009

.:MaKiN SeMpiT:.

Aduh...Bilik aku makin sempit ke@brg aku makin byk....heheh..Brg akula makin byk,smp xth nk smpn celah mn dah...Sume sudut aku sumbat2 slagi blh...Bru sthun lbh aku duk sni,da pnuh stu bilik.Klu 5 thun apa akn jd? huhuuh...

kt bawah ktil

bwah tv pun pnuh

ni je ruang kosong utk bt smyang heheh...

Blogger templates

Thursday, November 26, 2009

.:SaLaM AiDiLaDhA:.

Hari Raya Aidiladha atau Hari Raya Haji merupakan perayaan terbesar di dalam Islam. Malah ianya lebih besar daripada sambutan Hari Raya Aidilfitri.Sambutan ini menandakan sempurnanya jemaah Haji mengerjakan ibadah Rukun Islam kelima. Keistimewaan Hari Raya Aidiladha ialah ibadat korban yang memperingati kisah pengorbanan Nabi Ibrahim dalam menunaikan perintah Allah dan kesabaran anaknya Nabi Ismail dalam memenuhi perintah Allah s.w.t.




Kesian lembu tu duk dlm air,pdahal esok dia dh nk kena korban hehe...

~SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA~




Wednesday, November 25, 2009

.:BaNjIr:.

Mcm mn nk blk kg ni huhuh...Adakah lepas atau tidak...Banjir teruk tahun ni kt terengganu,nsb baik umh aku xbanjir.Knp xbnjir,coz umh aku kt bukit tentulah xbnjir heheh..Tp arap2 xdela bnjir time aku nk blk esok,insyallah....

ni daerah hulu terengganu,huh...

ni lg dasyat kt dungun huhuhu...

Friday, November 20, 2009

.:TuDuNg BaRu:.

Mlm td kwn aku ila dtg umh promok tudung plak heheh....Aku xpkai tudung jnis mcm ni,tp tgk org pkai lawa plak,so aku blila sehalai nk try pkai hehe..Sbb aku tgk kwn aku ila tu cntik je dia pkai,teringin plak nk pkai.Aku ada order lg sehelai,tp xthu bla dpt:)

tgh2 mlm duk posing tudung bru jek:)


Wednesday, November 4, 2009

.:YaYa:.

Ni ank buah aku yg pling petah berkata2 heheh...tak th nk cite apa:))...layan gmbar je la .....


alahai makcik hsp puting lg ker?

comelnye ank sape tu? :)


Monday, November 2, 2009

.:MaKiN SeMpiT:.

Aduh...Bilik aku makin sempit ke@brg aku makin byk....heheh..Brg akula makin byk,smp xth nk smpn celah mn dah...Sume sudut aku sumbat2 slagi blh...Bru sthun lbh aku duk sni,da pnuh stu bilik.Klu 5 thun apa akn jd? huhuuh...

kt bawah ktil

bwah tv pun pnuh

ni je ruang kosong utk bt smyang heheh...