Thursday, August 25, 2011

.:SaLam LeBaRan:.

Salam....ari ni aku last keje tau...Esok aku da cuti yuhuuu....dan esok gak aku balik kampung..Pada yg balik kampung,sila hati2 ketika memandu..Igatla org tersayang....
dan
Kami sekeluarga ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah






Wednesday, August 24, 2011

.:Airis 5 BuLaN:.

5 bulan suda ank mama ni..Alhamdulillah dah 5 bulan Airis dapat kasih syang dari kami di muka bumi ni :))...Airis da makin lask skrang...tak padan ngn pompuan bdk tecik ni heheh...Satu ruang tamu tu tempat dia punye...suka bergolek2 hehehe....Dah nk angkat bontot tp lom berjaya lg huhuh...try again Airis!! 5Bulan lom g chek up lg..nurse suh g pas rye nti...Tima 4 bulan berat Airis da 6.1kg...5 bulan myb dah 7kg kot heheh...


Hai........

Tgh bergolek2 rest jap utk bergambar hehehe...

Haipp!!apa ni isap jari kaki...xbaikla heheh...Org tua2 ckp nak adik klu mcm ni huhuh...oh no...sabar dlu ye Airis...Mama lom nak branak lg...tgu Airis besar dlu ye :))

Ni dah penat bergolek2..dan dan je sandar kt kaki mama heheh...Muka pun muka penat da ni

Airis wif mama




Tuesday, August 23, 2011

.:BeRbUkA : SuaSanA@Bangi

Emm...Sabtu ari tu kiteorg wat reunion ngn bdk2 kolej dlu....So dpt ler kumpul dlm 10 org jek...rmai lg yg xdpt dtg....okla 10 org pun..meriah gak heheh....


Restoran Suasana Bangi...

Wif frenzzz


My Usben heheh

Airis Vs Naufal heheh..Naufal lg beso beb....Yg tgh tu bila lg ek :)

Monday, August 8, 2011

.:Hytex Warehouse Clearance:.

Sale!!sale!!...huhuhu..skarg sume tgh sale kn...dlm byk2 tmpat yg sale..ini ler tmpat paling murah....mahu tak murahnye blh dapat serendah 3ringgit sehelai baju...Ini bukan bundle tau..Ori punye....Kebanyak kan baju budak la kt sni..bju org tua pun ada tp xbyk...Diorg jual kt kilang diorg je..rmai yg xthu tmpat ni..hnya org2 sekitar je dpt thu klu ada sale cam ni..Aku pun xthu gak..ni yg akk ipar aku yg bg thu coz dia duk sekitar tu...Rmai gak yg dtang tp xdela smp berebut2 cam kt sogo ari tu...Kt sogo ari tu aku dah dpt 8 pasang bju Airis...Kt Hytex ni lak aku dpt berbelas2 bju Airis hahaha...Gile ko Fida mentang2 ada ank...takpela sementara ank sorg ni kan heheh...Wah Airis byk nye bju airis thun ni...pokai dah mama ni..bju mama pun xbeli lg hahaha..xpela airis...mama xkisah xde bju pun ...ceeeh hihihik...Bju yg aku borong kt sogo xleh show lg coz tu bju rye nti basi lak heheh...ini bju tuk pkai kt umh je..

Ni antara produk yg diorg ofer

Children Apparels

Issue

American Atheletes

Tenderly

Disney

DIsney Babies

Looney Tunes

Loone Tunes Babies


Amik ko skali aku borong...Sume ni tak smp RM100 pun tau...


Blur lak gmbar ni...Bju ni adalah Rm5.00 saje


Dlm byk2 bju kt sni Jeans koko tu pling mhal Rm 12.00..yg lain sume bwh 10rgt jek huhuhu

Bju ni lak RM8.00




Ini adalah RM3.00 hehehe


Jeans Pooh ni lak RM12.00 saje...daripada harga asal berpuloh2 ringgit



Ini lak Si pemakai sume bju di atas heheh...Airis sila pkai sume bju yg mama beli:))

Blogger templates

Thursday, August 25, 2011

.:SaLam LeBaRan:.

Salam....ari ni aku last keje tau...Esok aku da cuti yuhuuu....dan esok gak aku balik kampung..Pada yg balik kampung,sila hati2 ketika memandu..Igatla org tersayang....
dan
Kami sekeluarga ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah






Wednesday, August 24, 2011

.:Airis 5 BuLaN:.

5 bulan suda ank mama ni..Alhamdulillah dah 5 bulan Airis dapat kasih syang dari kami di muka bumi ni :))...Airis da makin lask skrang...tak padan ngn pompuan bdk tecik ni heheh...Satu ruang tamu tu tempat dia punye...suka bergolek2 hehehe....Dah nk angkat bontot tp lom berjaya lg huhuh...try again Airis!! 5Bulan lom g chek up lg..nurse suh g pas rye nti...Tima 4 bulan berat Airis da 6.1kg...5 bulan myb dah 7kg kot heheh...


Hai........

Tgh bergolek2 rest jap utk bergambar hehehe...

Haipp!!apa ni isap jari kaki...xbaikla heheh...Org tua2 ckp nak adik klu mcm ni huhuh...oh no...sabar dlu ye Airis...Mama lom nak branak lg...tgu Airis besar dlu ye :))

Ni dah penat bergolek2..dan dan je sandar kt kaki mama heheh...Muka pun muka penat da ni

Airis wif mama




Tuesday, August 23, 2011

.:BeRbUkA : SuaSanA@Bangi

Emm...Sabtu ari tu kiteorg wat reunion ngn bdk2 kolej dlu....So dpt ler kumpul dlm 10 org jek...rmai lg yg xdpt dtg....okla 10 org pun..meriah gak heheh....


Restoran Suasana Bangi...

Wif frenzzz


My Usben heheh

Airis Vs Naufal heheh..Naufal lg beso beb....Yg tgh tu bila lg ek :)

Monday, August 8, 2011

.:Hytex Warehouse Clearance:.

Sale!!sale!!...huhuhu..skarg sume tgh sale kn...dlm byk2 tmpat yg sale..ini ler tmpat paling murah....mahu tak murahnye blh dapat serendah 3ringgit sehelai baju...Ini bukan bundle tau..Ori punye....Kebanyak kan baju budak la kt sni..bju org tua pun ada tp xbyk...Diorg jual kt kilang diorg je..rmai yg xthu tmpat ni..hnya org2 sekitar je dpt thu klu ada sale cam ni..Aku pun xthu gak..ni yg akk ipar aku yg bg thu coz dia duk sekitar tu...Rmai gak yg dtang tp xdela smp berebut2 cam kt sogo ari tu...Kt sogo ari tu aku dah dpt 8 pasang bju Airis...Kt Hytex ni lak aku dpt berbelas2 bju Airis hahaha...Gile ko Fida mentang2 ada ank...takpela sementara ank sorg ni kan heheh...Wah Airis byk nye bju airis thun ni...pokai dah mama ni..bju mama pun xbeli lg hahaha..xpela airis...mama xkisah xde bju pun ...ceeeh hihihik...Bju yg aku borong kt sogo xleh show lg coz tu bju rye nti basi lak heheh...ini bju tuk pkai kt umh je..

Ni antara produk yg diorg ofer

Children Apparels

Issue

American Atheletes

Tenderly

Disney

DIsney Babies

Looney Tunes

Loone Tunes Babies


Amik ko skali aku borong...Sume ni tak smp RM100 pun tau...


Blur lak gmbar ni...Bju ni adalah Rm5.00 saje


Dlm byk2 bju kt sni Jeans koko tu pling mhal Rm 12.00..yg lain sume bwh 10rgt jek huhuhu

Bju ni lak RM8.00




Ini adalah RM3.00 hehehe


Jeans Pooh ni lak RM12.00 saje...daripada harga asal berpuloh2 ringgit



Ini lak Si pemakai sume bju di atas heheh...Airis sila pkai sume bju yg mama beli:))