Tuesday, July 13, 2010

.:HnYmOOn@CaMeRoN:.

HUHU....Dah 4 bln lbih aku kawin..bru skrg dpt g hnymoon...tu pun stu mlm je heheh..Tp aku g hnymoon bkn berdua tau,tp ber3 tmasuk yg dlm prt ni heheh....Okla aku post gmbar jek la...
LOKASI :CAMERON HIGHLAND

THE COOL POINT HOTEL
Kiteorg chek in hotel ni..hrganye pun okla utk berdua RM125 per night termasuk breakfast.


Bilik pun ok..besar punye...








Baru pas chek out...g jln2 jap bru blik kl :))

Wednesday, July 7, 2010

.:HePPy:.

Salam sume...lamanye aku xupdate blog ni..sjak kwen xsentuh pun blog ni hehe...Ni aku ada brita baik nk ckp :)....4bln lbh dah aku kwen...now aku prgnt 1 bulan.Sape xsuka klu dpt jd mak kan heheh...Okla ni je cite aku kali ni,ntah bla lak aku nk update ni huhuh...

suka..suka..ngeee..:))

Blogger templates

Tuesday, July 13, 2010

.:HnYmOOn@CaMeRoN:.

HUHU....Dah 4 bln lbih aku kawin..bru skrg dpt g hnymoon...tu pun stu mlm je heheh..Tp aku g hnymoon bkn berdua tau,tp ber3 tmasuk yg dlm prt ni heheh....Okla aku post gmbar jek la...
LOKASI :CAMERON HIGHLAND

THE COOL POINT HOTEL
Kiteorg chek in hotel ni..hrganye pun okla utk berdua RM125 per night termasuk breakfast.


Bilik pun ok..besar punye...








Baru pas chek out...g jln2 jap bru blik kl :))

Wednesday, July 7, 2010

.:HePPy:.

Salam sume...lamanye aku xupdate blog ni..sjak kwen xsentuh pun blog ni hehe...Ni aku ada brita baik nk ckp :)....4bln lbh dah aku kwen...now aku prgnt 1 bulan.Sape xsuka klu dpt jd mak kan heheh...Okla ni je cite aku kali ni,ntah bla lak aku nk update ni huhuh...

suka..suka..ngeee..:))