Friday, January 31, 2014

.:Open oder for Nutty Crunchy:.

Assalamualaikum....Salam tahun baru 2014...kejapnye masa berlalu..umur pun makin meningkat
Azam tahun baru  aku kali ni nak berbisnes pulok hihi....Okeyla sesape nak oder nutty crunchy leh oder kt page ni.. adik aku punya page

atau emel kt aku fiedaeryda@gmail.com
komen kt sini boleyy :)

Harga : RM23 sebalang 200gram


Tuesday, January 28, 2014

.:1st Giveaway Ctmah Rahim:.

Assalamualaikum...Jom join GA lg..mana tahu ada rezeki nak menang lg hehe..kali ni GA by ctmah Rahim

1st Giveaway Ctmah Rahim

Gambar tema
Hadiah bakal pemenang,sgt best tau
Syarat2 blh klik SINI
 
## 1st Giveaway aku bermula dari 23 Jan 2014 dan tamat pada 17 Feb 2014 (genap Alisha 1y 6m)

Ok,ini gambar airis sedang bergayut kt kete..mama tgh bawak kete terpaksa berhnti kete jap amik gambar hehe..nerves mak tau!!

DONE

Wednesday, January 8, 2014

.:Dapat hadiah:.

Assalamualaikum....Pagi2 sampai ofis ada satu bungkusan...Buka2 rupanya hadiah contest GA ibu Rafif hehe...Dah sampai pun...Terima kasih bayak2 ibu rafif ,siap ada extra hadiah lg..shawl tu untuk mama airis hehe...

Siap ada kad lagi ni...Tak sabar balik keje karang nak tunjuk kt airis hehe

Tuesday, January 7, 2014

.:Jom intai2 :.

Assalamualaikum...Kepada pengemar susun atur rumah,boleh intai2 gmbar kt sini ,mana tahu ada yg berkenan..Ada jga peralatan untuk memasak dsb...
Shoes Under Space Saving Shoes Organizer
Rm25.00

Adjustable Bag Rack
Rm25.00
Pemanggang Ajaib
Rm129.00
CIRI-CIRI:
* Mudah, ringkas dan menjimatkan masa terutama isteri yg sibuk bekerja, tp mahu menyediakan santapan istimewa buat keluarga
* Tanpa perlu membakar arang utk sediakan bara api, menghadapi asap yg banyak berkepul2 ketika membakar lauk yg sangat memedihkan mata
* Hasil dan kesedapan makanan yg dibakar asli seperti dibakar atas dapur arang
* Semua jenis lauk pauk, ikan, daging, ayam, seafood, dll blh dibakar termasuklah segala jenis roti dan kek
* Tidak melekat dan senang dikendalikan

MACAM MACAM BOLEH DIPANGGANG!!!

HANYA GUNA KREATIVITI ANDA UNTUK MENYEDIAKAN HIDANGAN YANG LAZAT DAN BERKHASIAT

Amazing Shoe Rack – Stainless Steel
Rm48.00
Pan Ajaib
Rm134.10
Chocolatiere Chocolate Shapes Machine
Rm69.90
Package Includes:

· Chocolate Melting Pot
· Spatula
· Dip Rack
· 6 small moulds (Designs may vary)
· Large Heart-Shaped mould
· Wooden Chocolate Fondue Sticks
· Forks
· Instruction Manual
Car Travel Dining Tray
Rm25.00


49 Pcs Spin N
Rm64.00
Includes 1 set of:
8 x 8 oz Clear Containers
8 x 16 oz Clear Containers
8 x 24 oz Clear Containers
24 x Locking Lids (One size fits all)

1 x Carousel Stand Holder
Genius Nicer Dicer Plus
Rm78.00
This set includes:
1 cutting-top with integrated pin grid
1 cutting-base
1 transparent collector (capacity 1,500 ml)
Cover for holding a fresh collection container
A blade assembly (6 mm x 6 mm or 12 mm x 12 mm)
A blade assembly (6 mm x 36 mm or 18 mm x 18 mm)
1 knife used for quarters or eighths
1 plug-cutting punch for eighth
1 part-cover for all blade inserts
1 professional peeler
Fine Life 6 Pcs Pop Up Spice Rack
Rm35.00
- Keep herbs, salts, spices, condiments in an airlock container,
- 6 - piece set with pop-up rubber lids,
- A stylish rack with an elegant design for a sleek and modern look,
- Convenient see-through container adds visual appeal,
- Keep unfresh air out and full flavour in,
- A must-have accessory for every kitchen,
- Each container holds up to 4oz of your favourite spices.

berminat leh emaik kt fiedaeryda@gmail.com atau kt sini NUR COLLECTION

Blogger templates

Friday, January 31, 2014

.:Open oder for Nutty Crunchy:.

Assalamualaikum....Salam tahun baru 2014...kejapnye masa berlalu..umur pun makin meningkat
Azam tahun baru  aku kali ni nak berbisnes pulok hihi....Okeyla sesape nak oder nutty crunchy leh oder kt page ni.. adik aku punya page

atau emel kt aku fiedaeryda@gmail.com
komen kt sini boleyy :)

Harga : RM23 sebalang 200gram


Tuesday, January 28, 2014

.:1st Giveaway Ctmah Rahim:.

Assalamualaikum...Jom join GA lg..mana tahu ada rezeki nak menang lg hehe..kali ni GA by ctmah Rahim

1st Giveaway Ctmah Rahim

Gambar tema
Hadiah bakal pemenang,sgt best tau
Syarat2 blh klik SINI
 
## 1st Giveaway aku bermula dari 23 Jan 2014 dan tamat pada 17 Feb 2014 (genap Alisha 1y 6m)

Ok,ini gambar airis sedang bergayut kt kete..mama tgh bawak kete terpaksa berhnti kete jap amik gambar hehe..nerves mak tau!!

DONE

Wednesday, January 8, 2014

.:Dapat hadiah:.

Assalamualaikum....Pagi2 sampai ofis ada satu bungkusan...Buka2 rupanya hadiah contest GA ibu Rafif hehe...Dah sampai pun...Terima kasih bayak2 ibu rafif ,siap ada extra hadiah lg..shawl tu untuk mama airis hehe...

Siap ada kad lagi ni...Tak sabar balik keje karang nak tunjuk kt airis hehe

Tuesday, January 7, 2014

.:Jom intai2 :.

Assalamualaikum...Kepada pengemar susun atur rumah,boleh intai2 gmbar kt sini ,mana tahu ada yg berkenan..Ada jga peralatan untuk memasak dsb...
Shoes Under Space Saving Shoes Organizer
Rm25.00

Adjustable Bag Rack
Rm25.00
Pemanggang Ajaib
Rm129.00
CIRI-CIRI:
* Mudah, ringkas dan menjimatkan masa terutama isteri yg sibuk bekerja, tp mahu menyediakan santapan istimewa buat keluarga
* Tanpa perlu membakar arang utk sediakan bara api, menghadapi asap yg banyak berkepul2 ketika membakar lauk yg sangat memedihkan mata
* Hasil dan kesedapan makanan yg dibakar asli seperti dibakar atas dapur arang
* Semua jenis lauk pauk, ikan, daging, ayam, seafood, dll blh dibakar termasuklah segala jenis roti dan kek
* Tidak melekat dan senang dikendalikan

MACAM MACAM BOLEH DIPANGGANG!!!

HANYA GUNA KREATIVITI ANDA UNTUK MENYEDIAKAN HIDANGAN YANG LAZAT DAN BERKHASIAT

Amazing Shoe Rack – Stainless Steel
Rm48.00
Pan Ajaib
Rm134.10
Chocolatiere Chocolate Shapes Machine
Rm69.90
Package Includes:

· Chocolate Melting Pot
· Spatula
· Dip Rack
· 6 small moulds (Designs may vary)
· Large Heart-Shaped mould
· Wooden Chocolate Fondue Sticks
· Forks
· Instruction Manual
Car Travel Dining Tray
Rm25.00


49 Pcs Spin N
Rm64.00
Includes 1 set of:
8 x 8 oz Clear Containers
8 x 16 oz Clear Containers
8 x 24 oz Clear Containers
24 x Locking Lids (One size fits all)

1 x Carousel Stand Holder
Genius Nicer Dicer Plus
Rm78.00
This set includes:
1 cutting-top with integrated pin grid
1 cutting-base
1 transparent collector (capacity 1,500 ml)
Cover for holding a fresh collection container
A blade assembly (6 mm x 6 mm or 12 mm x 12 mm)
A blade assembly (6 mm x 36 mm or 18 mm x 18 mm)
1 knife used for quarters or eighths
1 plug-cutting punch for eighth
1 part-cover for all blade inserts
1 professional peeler
Fine Life 6 Pcs Pop Up Spice Rack
Rm35.00
- Keep herbs, salts, spices, condiments in an airlock container,
- 6 - piece set with pop-up rubber lids,
- A stylish rack with an elegant design for a sleek and modern look,
- Convenient see-through container adds visual appeal,
- Keep unfresh air out and full flavour in,
- A must-have accessory for every kitchen,
- Each container holds up to 4oz of your favourite spices.

berminat leh emaik kt fiedaeryda@gmail.com atau kt sini NUR COLLECTION