Thursday, July 26, 2012

.:Site Visit@Casabella 2:.

 
 Bersambung lg cite site visit kiteorg....Takde cite pun just gambar je pun..Tak reti nk cite pnjang2..tempek gmbar je la ye :)


















Tuesday, July 24, 2012

.:Site Visit@Casabella 1:.

Aiiii....lamanya blog tak berupdate..malas gile nak taip menaip ni hehe...Ok skrg nk cite time g  site kt kota damansara.Rumah banglo 3 tingkat yg aku n the geng draf 2 thun lpas dah siap di bina...Huhuh cantik gile.Kiteorg pg jumaat lpas ,sehari sebelom pose...Klu da pose xdela nk pg tgh pnas2 terik ..Ni kali ke 2 kiteorg pg..Yang 1st time dulu xdela siap sepenuhnya lg...Klu nk upload sume mmg byk pic..tp separuh je aku uploadkn..Ni pic kiteorg posing..nti aku upload interior lak :)
Cantik tak....
Pintu masuk

Panas terik..

club house..leh swim...





pic terpaksa posing

ntah pape hahaha




siap landing lg....


dari tingkat atas





Sanggup bergmbar tgh2 pnas sbb view cntik hehe..tgk kaki sorg2 berjingkit2 da hahah

-Bersambung................


Monday, July 2, 2012

.:Al-Fatihah......


al-fatihah buat bapa mentua sy yg telah kembali ke rahmatullah pada 26.6.2012..Semoga di tempatkan golongan org2 yg beriman

Blogger templates

Thursday, July 26, 2012

.:Site Visit@Casabella 2:.

 
 Bersambung lg cite site visit kiteorg....Takde cite pun just gambar je pun..Tak reti nk cite pnjang2..tempek gmbar je la ye :)


















Tuesday, July 24, 2012

.:Site Visit@Casabella 1:.

Aiiii....lamanya blog tak berupdate..malas gile nak taip menaip ni hehe...Ok skrg nk cite time g  site kt kota damansara.Rumah banglo 3 tingkat yg aku n the geng draf 2 thun lpas dah siap di bina...Huhuh cantik gile.Kiteorg pg jumaat lpas ,sehari sebelom pose...Klu da pose xdela nk pg tgh pnas2 terik ..Ni kali ke 2 kiteorg pg..Yang 1st time dulu xdela siap sepenuhnya lg...Klu nk upload sume mmg byk pic..tp separuh je aku uploadkn..Ni pic kiteorg posing..nti aku upload interior lak :)
Cantik tak....
Pintu masuk

Panas terik..

club house..leh swim...





pic terpaksa posing

ntah pape hahaha




siap landing lg....


dari tingkat atas





Sanggup bergmbar tgh2 pnas sbb view cntik hehe..tgk kaki sorg2 berjingkit2 da hahah

-Bersambung................


Monday, July 2, 2012

.:Al-Fatihah......


al-fatihah buat bapa mentua sy yg telah kembali ke rahmatullah pada 26.6.2012..Semoga di tempatkan golongan org2 yg beriman