Thursday, December 31, 2009

.:HePy NeW YeAr:.

Salam tahun baru untuk sume..Pejam celik dh makin tua kite rupanye huhuh..Kejap je masa berlalu.Semoga tahun baru ini kite dpt perbaiki apa yg ptt la..Buang yg keruh amb yg jernih ek..Apa azam baru korg utk thun 2010?Azam aku nk kwin ler hehehe...Okla semoga kita dpt keberkatanNya utk thun bru ni yep...

~SELAMAT TAHUN BARU~

Tuesday, December 29, 2009

.:PeRsIaPaN:.

Hanya tinggal sblan lbh utk aku bergelar isteri...ceewaahhh!!(ayt skema heheh).Setakat ni dh 90% aku dh siapkan..Cma tgl skit2 je lg utk tmbah tu tmbah ni....Tp yg pnting adalh dokumen2 utk nikah ler kna setelkan cpt2 huhuh...Aku dh setelkan sume dokumen yg perlu,cma tgl utk htr kt pjbt agama je mgu dpn...:))

Sijil kursus kahwin

Borang nikah

Surat pengakuan bujang,aku still lg bujang ek hehe...


Gambar pasport


Salinan ic


HIV test
-
-
-
-
Lain2 persiapan

-Kad kahwin dah setel cma tgu ms nk edarkan jek...:))
-Cenderahati dh 95% siap,lg 5%last mnt xpe :))
-Brg hantaran dah setel,gubah skit2 je lg:))
-Pakej pelamin dh tempah(setel):))
-Bilik pengantin dh siap cat(lihat bwh)
-
-
-


Tak decorate lg:))



Nti smp ms aku publish kad jmputan lak,coz nk publish skrg rsnye awl
lg kot :) tguuu...

Thursday, December 10, 2009

.: ?? :.

Dh lma xupdate blog coz xde idea..Gmbar ni time rye aji ari tu..Lpas mkn knduri aqiqah umh sdare,singgah pntai jap.Dpn umh dia je pntai tu huhuh...Aku n adik aku je beria nk bergambr huhu...

Sume duk posing kt kete huhu..





Ayah aku kt blkg tu termenung jauh nmpk hehehe...

Blogger templates

Thursday, December 31, 2009

.:HePy NeW YeAr:.

Salam tahun baru untuk sume..Pejam celik dh makin tua kite rupanye huhuh..Kejap je masa berlalu.Semoga tahun baru ini kite dpt perbaiki apa yg ptt la..Buang yg keruh amb yg jernih ek..Apa azam baru korg utk thun 2010?Azam aku nk kwin ler hehehe...Okla semoga kita dpt keberkatanNya utk thun bru ni yep...

~SELAMAT TAHUN BARU~

Tuesday, December 29, 2009

.:PeRsIaPaN:.

Hanya tinggal sblan lbh utk aku bergelar isteri...ceewaahhh!!(ayt skema heheh).Setakat ni dh 90% aku dh siapkan..Cma tgl skit2 je lg utk tmbah tu tmbah ni....Tp yg pnting adalh dokumen2 utk nikah ler kna setelkan cpt2 huhuh...Aku dh setelkan sume dokumen yg perlu,cma tgl utk htr kt pjbt agama je mgu dpn...:))

Sijil kursus kahwin

Borang nikah

Surat pengakuan bujang,aku still lg bujang ek hehe...


Gambar pasport


Salinan ic


HIV test
-
-
-
-
Lain2 persiapan

-Kad kahwin dah setel cma tgu ms nk edarkan jek...:))
-Cenderahati dh 95% siap,lg 5%last mnt xpe :))
-Brg hantaran dah setel,gubah skit2 je lg:))
-Pakej pelamin dh tempah(setel):))
-Bilik pengantin dh siap cat(lihat bwh)
-
-
-


Tak decorate lg:))



Nti smp ms aku publish kad jmputan lak,coz nk publish skrg rsnye awl
lg kot :) tguuu...

Thursday, December 10, 2009

.: ?? :.

Dh lma xupdate blog coz xde idea..Gmbar ni time rye aji ari tu..Lpas mkn knduri aqiqah umh sdare,singgah pntai jap.Dpn umh dia je pntai tu huhuh...Aku n adik aku je beria nk bergambr huhu...

Sume duk posing kt kete huhu..





Ayah aku kt blkg tu termenung jauh nmpk hehehe...