Monday, August 3, 2009

.:MaKaN FrEe:.

Haa..korang igt tak yg aku wt announcement yg makan free kt Bukit Jalil tu.Dapat gak aku pg mkn2 heheh...Igt xdpt pg da coz terkurung kt pertama komplek tu hahah....Aku smp sna dlm kul 7 hinggala kul 10mlm huhuhu...Duk sana mcm ade kt kg plak coz sume loghat ganu,xdela nk pelat2 ckp kl heheh..Sampai buncit2 perut aku huhuhu...Bukan aku je buncit,Eri pun sama hahaha...Mcm2 mkanan ada,tp aku byk mkn buah2 je heheh...kt bwh ni ada beberapa kpg gmbr yg smpt amk la...




Ramai jgk ye org ganu kt kl ni..hampir 10ribu gak huhuhuhu....

Buah langsat,duku,manggis,durian dan byk lg aku xamk gmbar..


Salem tengah nyanyi hehe..


(*_*)


Puas hati mkn durian free hhahah..



sempat berposing huhuhu..


mcm2 ade


No comments:

Blogger templates

Monday, August 3, 2009

.:MaKaN FrEe:.

Haa..korang igt tak yg aku wt announcement yg makan free kt Bukit Jalil tu.Dapat gak aku pg mkn2 heheh...Igt xdpt pg da coz terkurung kt pertama komplek tu hahah....Aku smp sna dlm kul 7 hinggala kul 10mlm huhuhu...Duk sana mcm ade kt kg plak coz sume loghat ganu,xdela nk pelat2 ckp kl heheh..Sampai buncit2 perut aku huhuhu...Bukan aku je buncit,Eri pun sama hahaha...Mcm2 mkanan ada,tp aku byk mkn buah2 je heheh...kt bwh ni ada beberapa kpg gmbr yg smpt amk la...




Ramai jgk ye org ganu kt kl ni..hampir 10ribu gak huhuhuhu....

Buah langsat,duku,manggis,durian dan byk lg aku xamk gmbar..


Salem tengah nyanyi hehe..


(*_*)


Puas hati mkn durian free hhahah..



sempat berposing huhuhu..


mcm2 ade


No comments: