Wednesday, June 22, 2011

.: TaBuNg HaJi :.

Salam sume.....Airis dah ada tabung haji dah..Duit yg org bg time dlm pantang dlu baik aku bka akaun kan..kan..Baru 3 mggu lpas aku buka kan akaun tuk dia..tu pun kt time balik kg ari2..Kalau kt KL ni aku xthu kt mna tabung haji yg berdekatan..Yg aku thu kt tgh2 bdr kl nun huhu..tak sanggup aku nk pg sana ngan jem sana sini ...Nmpaknye pas ni klu nk masukkan duit Airis time blk kg jela heheh...Banyak bank2 kt sni tp org cakap better tabung haji kan...aku pun ada akaun tabung haji ,tp ntah kemana hilang buku nye...kt dlm tu pun ada dlm 30 rgt je kot heheh...Ntah bila nk update balik tabung haji aku tu...:)





Airis dapat tabung free

Ini dia bakal haji hahah...mna thu Insya'allah heheh

No comments:

Blogger templates

Wednesday, June 22, 2011

.: TaBuNg HaJi :.

Salam sume.....Airis dah ada tabung haji dah..Duit yg org bg time dlm pantang dlu baik aku bka akaun kan..kan..Baru 3 mggu lpas aku buka kan akaun tuk dia..tu pun kt time balik kg ari2..Kalau kt KL ni aku xthu kt mna tabung haji yg berdekatan..Yg aku thu kt tgh2 bdr kl nun huhu..tak sanggup aku nk pg sana ngan jem sana sini ...Nmpaknye pas ni klu nk masukkan duit Airis time blk kg jela heheh...Banyak bank2 kt sni tp org cakap better tabung haji kan...aku pun ada akaun tabung haji ,tp ntah kemana hilang buku nye...kt dlm tu pun ada dlm 30 rgt je kot heheh...Ntah bila nk update balik tabung haji aku tu...:)





Airis dapat tabung free

Ini dia bakal haji hahah...mna thu Insya'allah heheh

No comments: