Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, July 14, 2011

.:YeS:.

Knpa aku yes!!cer cite2 hihihk...citer nye aku sudah berjaya pkai sluar jeans yg dah lma kt almari tu heheh..pas beranak ari tu aku cuba pkai jeans tu...tp hampeh xmuat lansung beb!!...muat smp bwh peha je..pas2 da xley tarik atas dah hahaha...perut,peha,punggung dah mengembang semenjak melahirkan ank ni heheh..

Tp mlm td ngah memilih sluar utk kuar, aku rsa mcm nak try je pkai jeans tu..haah!!yes!! berjaya tarik jeans tu smp pinggang huhuhu....terus je pkai tuk kuar hahahah...Pas2 terus g timbang berat bdn..huh..turun 2kg!!Aku da thu da..myb aku pkai bnda alah tu kot huhu...tguu aku update apa dia bnda alah tu hehehe....



SEBELUM :-(



SELEPAS:-))

No comments:

Blogger templates

Thursday, July 14, 2011

.:YeS:.

Knpa aku yes!!cer cite2 hihihk...citer nye aku sudah berjaya pkai sluar jeans yg dah lma kt almari tu heheh..pas beranak ari tu aku cuba pkai jeans tu...tp hampeh xmuat lansung beb!!...muat smp bwh peha je..pas2 da xley tarik atas dah hahaha...perut,peha,punggung dah mengembang semenjak melahirkan ank ni heheh..

Tp mlm td ngah memilih sluar utk kuar, aku rsa mcm nak try je pkai jeans tu..haah!!yes!! berjaya tarik jeans tu smp pinggang huhuhu....terus je pkai tuk kuar hahahah...Pas2 terus g timbang berat bdn..huh..turun 2kg!!Aku da thu da..myb aku pkai bnda alah tu kot huhu...tguu aku update apa dia bnda alah tu hehehe....



SEBELUM :-(



SELEPAS:-))

No comments: