Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, October 11, 2012

.:Masuk Paper:.

Apa yg masuk paper tu huhu...Muka aku ke..of course la hahha...perasan weh... Ini berkaitan apartmen yg aku beli tu..Tak settel2 lg masalah....Udah setahun weh byar umh..mna mau cri duit lg..byar tiap2 bulan tp xleh duduk lg huhuh...Ini gara2 pemaju tak buat keje phuiii!!.....Rumah dah ready leh duduk,dah siap sepenuhnya letrik pun dah ada....masalahnya hanya sekeping sijil layak menduduki (CF)lom dpt...aishhh!!Klu umh tu terbengkalai mmg aku naik gila dah..sib baik dah siap je...Minggu lpas kiteorg sume pembeli umh tu berkumpul tuk setelkan sesama pembeli.Kiteorg sebenarnya dah tubuhkan group dlm fb..tu yg dpt jumpa sesama pembeli...jiran aku pun dah kenal 3 org dah heheh...Time berkumpul tu ada sorg wakil pembeli bwk sekali wartawan untuk masuk media ni...Harap2 ada pihak sudi membantu kami...tolong kami...bantu kami nk duduk umh baru hehhe....

Paper Sinar Harian hari ni...Pic ni aku copy dri fb hehehe..Dah suh eri beli..krg bru baca..Yg bulat2 merah tu aku ngn eri la hahha...

No comments:

Blogger templates

Thursday, October 11, 2012

.:Masuk Paper:.

Apa yg masuk paper tu huhu...Muka aku ke..of course la hahha...perasan weh... Ini berkaitan apartmen yg aku beli tu..Tak settel2 lg masalah....Udah setahun weh byar umh..mna mau cri duit lg..byar tiap2 bulan tp xleh duduk lg huhuh...Ini gara2 pemaju tak buat keje phuiii!!.....Rumah dah ready leh duduk,dah siap sepenuhnya letrik pun dah ada....masalahnya hanya sekeping sijil layak menduduki (CF)lom dpt...aishhh!!Klu umh tu terbengkalai mmg aku naik gila dah..sib baik dah siap je...Minggu lpas kiteorg sume pembeli umh tu berkumpul tuk setelkan sesama pembeli.Kiteorg sebenarnya dah tubuhkan group dlm fb..tu yg dpt jumpa sesama pembeli...jiran aku pun dah kenal 3 org dah heheh...Time berkumpul tu ada sorg wakil pembeli bwk sekali wartawan untuk masuk media ni...Harap2 ada pihak sudi membantu kami...tolong kami...bantu kami nk duduk umh baru hehhe....

Paper Sinar Harian hari ni...Pic ni aku copy dri fb hehehe..Dah suh eri beli..krg bru baca..Yg bulat2 merah tu aku ngn eri la hahha...

No comments: