Tuesday, January 28, 2014

.:1st Giveaway Ctmah Rahim:.

Assalamualaikum...Jom join GA lg..mana tahu ada rezeki nak menang lg hehe..kali ni GA by ctmah Rahim

1st Giveaway Ctmah Rahim

Gambar tema
Hadiah bakal pemenang,sgt best tau
Syarat2 blh klik SINI
 
## 1st Giveaway aku bermula dari 23 Jan 2014 dan tamat pada 17 Feb 2014 (genap Alisha 1y 6m)

Ok,ini gambar airis sedang bergayut kt kete..mama tgh bawak kete terpaksa berhnti kete jap amik gambar hehe..nerves mak tau!!

DONE

2 comments:

ctmah said...

part berhenti kete jap amik gambar anak tu mcm nak tergelak pun ade..berani betol ek.hihi!
anyway thanks dear. all the best ye

Fieda Eryda said...

hihi...

Blogger templates

Tuesday, January 28, 2014

.:1st Giveaway Ctmah Rahim:.

Assalamualaikum...Jom join GA lg..mana tahu ada rezeki nak menang lg hehe..kali ni GA by ctmah Rahim

1st Giveaway Ctmah Rahim

Gambar tema
Hadiah bakal pemenang,sgt best tau
Syarat2 blh klik SINI
 
## 1st Giveaway aku bermula dari 23 Jan 2014 dan tamat pada 17 Feb 2014 (genap Alisha 1y 6m)

Ok,ini gambar airis sedang bergayut kt kete..mama tgh bawak kete terpaksa berhnti kete jap amik gambar hehe..nerves mak tau!!

DONE

2 comments:

ctmah said...

part berhenti kete jap amik gambar anak tu mcm nak tergelak pun ade..berani betol ek.hihi!
anyway thanks dear. all the best ye

Fieda Eryda said...

hihi...