Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, August 25, 2011

.:SaLam LeBaRan:.

Salam....ari ni aku last keje tau...Esok aku da cuti yuhuuu....dan esok gak aku balik kampung..Pada yg balik kampung,sila hati2 ketika memandu..Igatla org tersayang....
dan
Kami sekeluarga ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah






No comments:

Blogger templates

Thursday, August 25, 2011

.:SaLam LeBaRan:.

Salam....ari ni aku last keje tau...Esok aku da cuti yuhuuu....dan esok gak aku balik kampung..Pada yg balik kampung,sila hati2 ketika memandu..Igatla org tersayang....
dan
Kami sekeluarga ingin mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Cincin disarung hati berdebar
Jarinan lembut wajah terhias
Ramadan disambut penuh sabar
Aidilfitri disambut dengan meriah






No comments: