Wednesday, August 24, 2011

.:Airis 5 BuLaN:.

5 bulan suda ank mama ni..Alhamdulillah dah 5 bulan Airis dapat kasih syang dari kami di muka bumi ni :))...Airis da makin lask skrang...tak padan ngn pompuan bdk tecik ni heheh...Satu ruang tamu tu tempat dia punye...suka bergolek2 hehehe....Dah nk angkat bontot tp lom berjaya lg huhuh...try again Airis!! 5Bulan lom g chek up lg..nurse suh g pas rye nti...Tima 4 bulan berat Airis da 6.1kg...5 bulan myb dah 7kg kot heheh...


Hai........

Tgh bergolek2 rest jap utk bergambar hehehe...

Haipp!!apa ni isap jari kaki...xbaikla heheh...Org tua2 ckp nak adik klu mcm ni huhuh...oh no...sabar dlu ye Airis...Mama lom nak branak lg...tgu Airis besar dlu ye :))

Ni dah penat bergolek2..dan dan je sandar kt kaki mama heheh...Muka pun muka penat da ni

Airis wif mama




No comments:

Blogger templates

Wednesday, August 24, 2011

.:Airis 5 BuLaN:.

5 bulan suda ank mama ni..Alhamdulillah dah 5 bulan Airis dapat kasih syang dari kami di muka bumi ni :))...Airis da makin lask skrang...tak padan ngn pompuan bdk tecik ni heheh...Satu ruang tamu tu tempat dia punye...suka bergolek2 hehehe....Dah nk angkat bontot tp lom berjaya lg huhuh...try again Airis!! 5Bulan lom g chek up lg..nurse suh g pas rye nti...Tima 4 bulan berat Airis da 6.1kg...5 bulan myb dah 7kg kot heheh...


Hai........

Tgh bergolek2 rest jap utk bergambar hehehe...

Haipp!!apa ni isap jari kaki...xbaikla heheh...Org tua2 ckp nak adik klu mcm ni huhuh...oh no...sabar dlu ye Airis...Mama lom nak branak lg...tgu Airis besar dlu ye :))

Ni dah penat bergolek2..dan dan je sandar kt kaki mama heheh...Muka pun muka penat da ni

Airis wif mama




No comments: