Tuesday, September 6, 2011

.:Wahh...TiMun Cina:.

Timun cina??........Timun cina ni adalah tembikai....Aku org ganu panggil tembikai ni timun cina...hehehe.....Bila balik ganu...pgl timun cina..dann bila balik kl pgl tembikai ler..nti ckp timun cina xpaham lak diorg ni....Dlm metro ari ni ada lori bwk timun cina ni terbalik kt lebuh raya Utara Selatan...Wahh..sedap je abg polis ni kutip timun cina tu hahha...siap membelek2 lg buah tu..nak membersih ke atau nk bwk balik umh ni hahaha...Menarik lak aku tgk pic ni hehhe..mcm ladang je....

Dapat wat jus pun sedap jugak ni :))

No comments:

Blogger templates

Tuesday, September 6, 2011

.:Wahh...TiMun Cina:.

Timun cina??........Timun cina ni adalah tembikai....Aku org ganu panggil tembikai ni timun cina...hehehe.....Bila balik ganu...pgl timun cina..dann bila balik kl pgl tembikai ler..nti ckp timun cina xpaham lak diorg ni....Dlm metro ari ni ada lori bwk timun cina ni terbalik kt lebuh raya Utara Selatan...Wahh..sedap je abg polis ni kutip timun cina tu hahha...siap membelek2 lg buah tu..nak membersih ke atau nk bwk balik umh ni hahaha...Menarik lak aku tgk pic ni hehhe..mcm ladang je....

Dapat wat jus pun sedap jugak ni :))

No comments: