Tuesday, October 18, 2011

.:ErMm:.

minggu ni aku da xleh fokus bwk kete coz bdk kecik ni dah xreti duk diam dlm kete ...Dia dah pandai bgun dri car seat tu..nk ddk je..xnk baring2 dah...Maklumla dah besar kan ank mama ni hehe...Bila la abah nya nk bli car seat bru nim...Car seat ni yg akk ipar aku punye..sesuai utk baby 0-5 bulan..yg boleh baring je..Si Airis ni lak dah pandai bgun,aku bwk kete pun xbtul coz satu tgn kna pegang dia,satu tgn lg pegang stereng huhuhu...Sib baik umh dekat je ngn tmpt pengasuhnye...

Sengeh2....

No comments:

Blogger templates

Tuesday, October 18, 2011

.:ErMm:.

minggu ni aku da xleh fokus bwk kete coz bdk kecik ni dah xreti duk diam dlm kete ...Dia dah pandai bgun dri car seat tu..nk ddk je..xnk baring2 dah...Maklumla dah besar kan ank mama ni hehe...Bila la abah nya nk bli car seat bru nim...Car seat ni yg akk ipar aku punye..sesuai utk baby 0-5 bulan..yg boleh baring je..Si Airis ni lak dah pandai bgun,aku bwk kete pun xbtul coz satu tgn kna pegang dia,satu tgn lg pegang stereng huhuhu...Sib baik umh dekat je ngn tmpt pengasuhnye...

Sengeh2....

No comments: