Monday, October 31, 2011

.:Hepy BeSdaY:.



Sabtu ari tu besday abah airis..Jumaat ptg aku dah g bli kek tuk abah...Kiteorg sambut 3 branak kat umh je hehe....Takde apa lah nk citer...To abah airis
'SELAMAT HARI LAHIR SAYANG'
27 years old
SEMOGA PANJANG UMUR & MURAH REZEKI SELALU
INSYALLAH

kek hazelnut by pistachios

Airis pun sibuk nk tiup heheh...Besday airis lmbat lg la...

Hepy pas tiup lilin hihik

Sebelum tiup lilin posing jap

kami sekeluarga

1 comment:

intan_blur said...

dah tua dah si ery tuh..beringt sikit kat dia.hahhaha ;)

Blogger templates

Monday, October 31, 2011

.:Hepy BeSdaY:.



Sabtu ari tu besday abah airis..Jumaat ptg aku dah g bli kek tuk abah...Kiteorg sambut 3 branak kat umh je hehe....Takde apa lah nk citer...To abah airis
'SELAMAT HARI LAHIR SAYANG'
27 years old
SEMOGA PANJANG UMUR & MURAH REZEKI SELALU
INSYALLAH

kek hazelnut by pistachios

Airis pun sibuk nk tiup heheh...Besday airis lmbat lg la...

Hepy pas tiup lilin hihik

Sebelum tiup lilin posing jap

kami sekeluarga

1 comment:

intan_blur said...

dah tua dah si ery tuh..beringt sikit kat dia.hahhaha ;)