Monday, November 21, 2011

.:NeW HouSe:.


Sabtu kelmarin mmg niat nk pg tgk area umh baru ....tp xsangka lak blh naik atas tgk umh sendri kan hihihi....Mula-mula igt xleh naik, tkut umh tu kunci coz aku lom amik kunci lg..Kebetulan ada cina yg urus rmh tu kot ada kt situ..Eri trus g tnye bla..bla...dan eri ajak aku naik atas...Huhu...bila dah naik terus berangan dah dpt umh baru hahaha...dlm kepala trus nk letak itu ini...Sor far..umh ni blh tahanla...puas hati..tp satu je xpuas hati...tang dapur tu alahai...kecik molek jek....xpela nk wat cam ne kan...Tgula aku duk 2,3 thun dlu ada duit skit bru renovet tang dapur tu...Tgk je la gambar2 ni...sorry ler gambar ntah pape..aku xretila nk amk gmbar umh ni hehe...

View dari luar..pic ni di ambil msa lom cat lg...

Pintu utama..view dari luar

Pintu utama..view dari dlm umh

Ruang tamu n ruang makan..blh tahanla luasnya...

View dari balcony..umah aku mengadap higway je..xde klcc ok..hari2 duk kire kete je kot :))

view dri ruang makan menghala ke dapur

Bilik utama ku huhuhu...tingkap smp bawah...kna cari langsir labuh

Bilik no-3

Bilik no-2
Dann..dapur ku yg comel lote ni hahaha....sebelah tu yard...

Toilet no 2...toilet 1 lupa lak nk amk :))

No comments:

Blogger templates

Monday, November 21, 2011

.:NeW HouSe:.


Sabtu kelmarin mmg niat nk pg tgk area umh baru ....tp xsangka lak blh naik atas tgk umh sendri kan hihihi....Mula-mula igt xleh naik, tkut umh tu kunci coz aku lom amik kunci lg..Kebetulan ada cina yg urus rmh tu kot ada kt situ..Eri trus g tnye bla..bla...dan eri ajak aku naik atas...Huhu...bila dah naik terus berangan dah dpt umh baru hahaha...dlm kepala trus nk letak itu ini...Sor far..umh ni blh tahanla...puas hati..tp satu je xpuas hati...tang dapur tu alahai...kecik molek jek....xpela nk wat cam ne kan...Tgula aku duk 2,3 thun dlu ada duit skit bru renovet tang dapur tu...Tgk je la gambar2 ni...sorry ler gambar ntah pape..aku xretila nk amk gmbar umh ni hehe...

View dari luar..pic ni di ambil msa lom cat lg...

Pintu utama..view dari luar

Pintu utama..view dari dlm umh

Ruang tamu n ruang makan..blh tahanla luasnya...

View dari balcony..umah aku mengadap higway je..xde klcc ok..hari2 duk kire kete je kot :))

view dri ruang makan menghala ke dapur

Bilik utama ku huhuhu...tingkap smp bawah...kna cari langsir labuh

Bilik no-3

Bilik no-2
Dann..dapur ku yg comel lote ni hahaha....sebelah tu yard...

Toilet no 2...toilet 1 lupa lak nk amk :))

No comments: