Tuesday, November 22, 2011

.:WiNNer:.

Pg semalam tgh duk godek2 blog...ternampak blog mamaema dah umum pemenang contest yg aku join ari tu...Tak sangka lak aku adalah pemenang no .1 daripada 120 org yg join hehe...Ni yg buat nak join lg contest...cepat2 sape yg buat contest tag me..... :p


result - 26

and...aku yg ke - 26 hihi....
hadiahnye tunggu....aku pun xthu apa hadiah nye...hadiah misteri katanya

2 comments:

zaty said...

tahniah menang.comel anak akak :)

Fieda said...

tq heheh :))

Blogger templates

Tuesday, November 22, 2011

.:WiNNer:.

Pg semalam tgh duk godek2 blog...ternampak blog mamaema dah umum pemenang contest yg aku join ari tu...Tak sangka lak aku adalah pemenang no .1 daripada 120 org yg join hehe...Ni yg buat nak join lg contest...cepat2 sape yg buat contest tag me..... :p


result - 26

and...aku yg ke - 26 hihi....
hadiahnye tunggu....aku pun xthu apa hadiah nye...hadiah misteri katanya

2 comments:

zaty said...

tahniah menang.comel anak akak :)

Fieda said...

tq heheh :))