Tuesday, December 6, 2011

.:TiDo LaSak:.

Anak dara aku sorg ni klu tido ntah ke mana pg nye huhu..kalah lelaki klu tgk dia tdo lasak....Time aku sedar dri tido je terus panik coz airis dah xde sebelah aku....tgk2 ats kepala aku rupanya ini budak...kdg2 bawah bontot aku pun dia celah jgk tido kt situ hehehe...

sebelum tido....

Baru start tido..elok selimut lagi...

hah...selepas 10 minit tido dah tunggang langgan dah hahah

mengiring lak

2 comments:

intan_blur said...

tu belum dah bsr lg kan..jgn smpi tido terkangkang sudah la ye airis..name sedap..tp x padan dgn name..hehhee ;)

SeputihSalju said...

follow sini, jom singgah blog sy ye.. :-)

Blogger templates

Tuesday, December 6, 2011

.:TiDo LaSak:.

Anak dara aku sorg ni klu tido ntah ke mana pg nye huhu..kalah lelaki klu tgk dia tdo lasak....Time aku sedar dri tido je terus panik coz airis dah xde sebelah aku....tgk2 ats kepala aku rupanya ini budak...kdg2 bawah bontot aku pun dia celah jgk tido kt situ hehehe...

sebelum tido....

Baru start tido..elok selimut lagi...

hah...selepas 10 minit tido dah tunggang langgan dah hahah

mengiring lak

2 comments:

intan_blur said...

tu belum dah bsr lg kan..jgn smpi tido terkangkang sudah la ye airis..name sedap..tp x padan dgn name..hehhee ;)

SeputihSalju said...

follow sini, jom singgah blog sy ye.. :-)