Thursday, February 2, 2012

.:CuTi Yg Penat:.

Semalam aku cti sempena hari wilayah..Tp eri lak keje coz dia area selangor huhuh...Maka berperangla aku ngn airis kt umh....Kdg2 hilang sabar gak di buatnye..tp apakan daya budak sebesar airis ni yg xthu pape pun hehehe....yg dia thu kemaskan brang a.k.a sepahkan umh huhu....Biasala budak time umur cam ni kan..lain mcm skit buasnya...Nak xnak layankan aje la si budak kecik ni...

dah pandai buka laci bajunya....

sume di tariknya baju lama2 kt dlm laci tu

Sepahkan kertas keje abah..lantakla aku dah xlrt nak kemas...suh abah lak kemas hihik


No comments:

Blogger templates

Thursday, February 2, 2012

.:CuTi Yg Penat:.

Semalam aku cti sempena hari wilayah..Tp eri lak keje coz dia area selangor huhuh...Maka berperangla aku ngn airis kt umh....Kdg2 hilang sabar gak di buatnye..tp apakan daya budak sebesar airis ni yg xthu pape pun hehehe....yg dia thu kemaskan brang a.k.a sepahkan umh huhu....Biasala budak time umur cam ni kan..lain mcm skit buasnya...Nak xnak layankan aje la si budak kecik ni...

dah pandai buka laci bajunya....

sume di tariknya baju lama2 kt dlm laci tu

Sepahkan kertas keje abah..lantakla aku dah xlrt nak kemas...suh abah lak kemas hihik


No comments: