Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, February 10, 2012

.:Training Cup:.

Haluu.....Geram bila tgk cup2 n botol susu yg comel2 kan hehehe....Aku dah start training airis guna straw..cam training cup la...Sebenarnya aku ada terbaca....baby seawal 6 bulan dah blh training guna training cup ni...nti xdela smp darjah satu pun nak botol susu kan hihik....Airis dah suka ngn botol air baru nya...asyik mnum air dlm btol tu jek,padahal dlm tu aku buh air msk je pun hehehe....Lg satu senang time nk mkn kt luar,dari rumah isi air siap2 dlm btol tu....coz dia leka ngn btol tu je..xdela kcau mama ngn abah nk mkn kan..hahaha....

training cup by google



air masak je pun hehe...nikmat nya budak ni hsp cam air manis je ..Kadang2 susu pun aku isi je dlm ni hehe

No comments:

Blogger templates

Friday, February 10, 2012

.:Training Cup:.

Haluu.....Geram bila tgk cup2 n botol susu yg comel2 kan hehehe....Aku dah start training airis guna straw..cam training cup la...Sebenarnya aku ada terbaca....baby seawal 6 bulan dah blh training guna training cup ni...nti xdela smp darjah satu pun nak botol susu kan hihik....Airis dah suka ngn botol air baru nya...asyik mnum air dlm btol tu jek,padahal dlm tu aku buh air msk je pun hehehe....Lg satu senang time nk mkn kt luar,dari rumah isi air siap2 dlm btol tu....coz dia leka ngn btol tu je..xdela kcau mama ngn abah nk mkn kan..hahaha....

training cup by google



air masak je pun hehe...nikmat nya budak ni hsp cam air manis je ..Kadang2 susu pun aku isi je dlm ni hehe

No comments: