Tuesday, April 17, 2012

.:Hadiah Besday:.


Dah sebulan berlalu besday airis..Baru dpt beli adiah tuk airis....Puas pikir nk beli apa..memula nk belikan basikal,tp pk2 balik airis pun bru blajar jln takkan nak naik basikal dah kan...tgula dia da besar skit beu leh beli basikal...Sabtu lapas g care4 wangsamaju saje jln2 cuci mata....Skali terpandang playgim baby ni...terus terpikat hehehe...Ramai lak yg singgah tmpt tu dan ramai gak yg minat ngn benda alah tu hehe...Aku lak siap msukkan airis dlm tu lg tuk testing...Pastu bila nk angkt kuar,dia lak ngamuk2 xnak kuar hahaha....Pastu bincang2 ngn eri..okla beli ni jela tuk airis.Harga pun ok je...Kt online lg mhal..kebetula care4 wt promosi jd murahla...Playgim ni besar tau...dahla umh aku sejengkal je luasnya hahah..xpela sementara tgu umh bru hehe..






amik ko!! terkangkang anak dara aku ni hahah...

dah pandai buka bedak,pas2 curah2 abis satu baju

No comments:

Blogger templates

Tuesday, April 17, 2012

.:Hadiah Besday:.


Dah sebulan berlalu besday airis..Baru dpt beli adiah tuk airis....Puas pikir nk beli apa..memula nk belikan basikal,tp pk2 balik airis pun bru blajar jln takkan nak naik basikal dah kan...tgula dia da besar skit beu leh beli basikal...Sabtu lapas g care4 wangsamaju saje jln2 cuci mata....Skali terpandang playgim baby ni...terus terpikat hehehe...Ramai lak yg singgah tmpt tu dan ramai gak yg minat ngn benda alah tu hehe...Aku lak siap msukkan airis dlm tu lg tuk testing...Pastu bila nk angkt kuar,dia lak ngamuk2 xnak kuar hahaha....Pastu bincang2 ngn eri..okla beli ni jela tuk airis.Harga pun ok je...Kt online lg mhal..kebetula care4 wt promosi jd murahla...Playgim ni besar tau...dahla umh aku sejengkal je luasnya hahah..xpela sementara tgu umh bru hehe..






amik ko!! terkangkang anak dara aku ni hahah...

dah pandai buka bedak,pas2 curah2 abis satu baju

No comments: