Thursday, August 16, 2012

.:Raya...Raya...:.

 Tinggal lg 2 hari nk raya..Amacam persiapan raya korg.....Emm..hari ni last aku keje..mlm ni pas buka terus gerak balik t'ganu huhuhu....Baju raya,kuih raya,duit raya da setel...Mlm td dah pack brg siap2,so mlm ni xdela gopoh2kn :)Baju raya airis dah ada 6pasang cukupla...tp bju raya mama sepasang je..mcm mna tu..xpela mama xkisah pkai bju lama xpe hehe..

baju raya airis
Kasut raya airis..amboi...3pasang dah terlebih ni...Mama bajet sepasang je..tp bila da kuar ada plak yg berkenan..apa lg..rembatla huhu..pokai mama..Kasut mama satu je tau hehehe
baju melayu abah..tahun ni pinky ye heheh..baju mama ada kt kg..
Sape nk duit raya......Yg ada gmbar tu aku buat sendri cantik tak....:)

No comments:

Blogger templates

Thursday, August 16, 2012

.:Raya...Raya...:.

 Tinggal lg 2 hari nk raya..Amacam persiapan raya korg.....Emm..hari ni last aku keje..mlm ni pas buka terus gerak balik t'ganu huhuhu....Baju raya,kuih raya,duit raya da setel...Mlm td dah pack brg siap2,so mlm ni xdela gopoh2kn :)Baju raya airis dah ada 6pasang cukupla...tp bju raya mama sepasang je..mcm mna tu..xpela mama xkisah pkai bju lama xpe hehe..

baju raya airis
Kasut raya airis..amboi...3pasang dah terlebih ni...Mama bajet sepasang je..tp bila da kuar ada plak yg berkenan..apa lg..rembatla huhu..pokai mama..Kasut mama satu je tau hehehe
baju melayu abah..tahun ni pinky ye heheh..baju mama ada kt kg..
Sape nk duit raya......Yg ada gmbar tu aku buat sendri cantik tak....:)

No comments: