Thursday, August 30, 2012

.:1 Syawal:.


 Raya dah 2 minggu berlalu..aku lak bru hegeh nk citer psl raya..Mood xde sbb xde gmbar raya...Bkn xde gmbar...tp sume gmbar raya ada kt kamera adik aku...Dah suh email tp blh lak dia ckp sume gmbar dia cut dlm lptop kwn dia..pastu lak laptop kwn dia rosak xleh on...uwaaaaaaaa!!Dlm memori kad kamera pun boleh plak dia dah cut...Adoiii sakit hati dik oiiii.....Ok la..dah membebel2 lak..Raya pertama aku raya umh mil dan dlm kul 3ptg aku blik umh mak aku lak...Mmg tiap kali rya kiteorg gilir2 mcm tu..umh mil ngn umh mak aku pun xdela jauh sgt..dlm 30minit je..Rya tahun ni paling memenatkan...bkn penat memasak ke tolong org kt dapur ke..Tp penat ngn si airis ni...Asyik nk bertempekkk ngn mama je...Raya thun lepas dia bru 5 bulan so ok lgla hehehe..Airis ni xsuka duk diam..ada je benda yg dia nmpk n nk main...Lg2 umh mil aku byk sgt hiasan pingn mangkuk,lgla dia suka nk main2.Klu umh mak aku xde berhias apa2 pun..sbb dia da tahu cucu2 dia jnis mcm mna....Airis..airis....budak tgh aktif....Mls da nk bebel2 tgk gmbar 2 kpg ni je la yg adoo..tu pun smpat amk kt hp aku ni heee....






SELAMAT HARI MERDEKA

1 comment:

Afasz said...

sy pon baru nk post entry raya pertama

Blogger templates

Thursday, August 30, 2012

.:1 Syawal:.


 Raya dah 2 minggu berlalu..aku lak bru hegeh nk citer psl raya..Mood xde sbb xde gmbar raya...Bkn xde gmbar...tp sume gmbar raya ada kt kamera adik aku...Dah suh email tp blh lak dia ckp sume gmbar dia cut dlm lptop kwn dia..pastu lak laptop kwn dia rosak xleh on...uwaaaaaaaa!!Dlm memori kad kamera pun boleh plak dia dah cut...Adoiii sakit hati dik oiiii.....Ok la..dah membebel2 lak..Raya pertama aku raya umh mil dan dlm kul 3ptg aku blik umh mak aku lak...Mmg tiap kali rya kiteorg gilir2 mcm tu..umh mil ngn umh mak aku pun xdela jauh sgt..dlm 30minit je..Rya tahun ni paling memenatkan...bkn penat memasak ke tolong org kt dapur ke..Tp penat ngn si airis ni...Asyik nk bertempekkk ngn mama je...Raya thun lepas dia bru 5 bulan so ok lgla hehehe..Airis ni xsuka duk diam..ada je benda yg dia nmpk n nk main...Lg2 umh mil aku byk sgt hiasan pingn mangkuk,lgla dia suka nk main2.Klu umh mak aku xde berhias apa2 pun..sbb dia da tahu cucu2 dia jnis mcm mna....Airis..airis....budak tgh aktif....Mls da nk bebel2 tgk gmbar 2 kpg ni je la yg adoo..tu pun smpat amk kt hp aku ni heee....






SELAMAT HARI MERDEKA

1 comment:

Afasz said...

sy pon baru nk post entry raya pertama