Wednesday, September 18, 2013

.:maksu airis tunang:.

Assalamualaikum....sempena cuti 1Malaysia aku balik kampung adik aku tunang...So jom layan gambar je la..malas nak bercerita pnjang lebar hehe...gmbar pun tak tersusun..nmpak benor pemalas hihik..



Ini muka tuan blog...uishh dah gemokk aku ni...ramai yg tnya ada isi ke nmpk berisi...hahah...bila org tnya terasa diri ini sgt gemokkkkk....(dlm hati je jwb...a'ah ada isi lemak berlemak2 dlm perut ni hheehe)


airis dengan tok

time sarung cincin,
maksu airis




airis pun not single ok!! hahaha..yela airis kan ada mama ngn abah kihkih
maksu airis dgn encik tunangnya...

airis dgn sepupunya
kami pun nak tunang jugokk hehe...

No comments:

Blogger templates

Wednesday, September 18, 2013

.:maksu airis tunang:.

Assalamualaikum....sempena cuti 1Malaysia aku balik kampung adik aku tunang...So jom layan gambar je la..malas nak bercerita pnjang lebar hehe...gmbar pun tak tersusun..nmpak benor pemalas hihik..



Ini muka tuan blog...uishh dah gemokk aku ni...ramai yg tnya ada isi ke nmpk berisi...hahah...bila org tnya terasa diri ini sgt gemokkkkk....(dlm hati je jwb...a'ah ada isi lemak berlemak2 dlm perut ni hheehe)


airis dengan tok

time sarung cincin,
maksu airis




airis pun not single ok!! hahaha..yela airis kan ada mama ngn abah kihkih
maksu airis dgn encik tunangnya...

airis dgn sepupunya
kami pun nak tunang jugokk hehe...

No comments: