Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, October 2, 2013

.:Wean off - success:.

Assalamualaikum....Berbalik pada cite cerai susu dgn airis,dulu aku ada cite cerai susu yg gagal hehe..Tp kali ni aku nak cite cerai susu yg success yea!!Airis dah 2 tahun 6 bulan baru cerai susu badan hehe.Mcm mna aku blh buat airis tak nak nenen ni,dulu aku ada citer yg aku taruk asam jawa dgn nescafe kt nenen tp tak jalan jgk,dia balun hisap jgk.Tapi kali ni kena cekalkan hati sikit,aku taruk pati delima yg masam tu..Tapi setiap kali dia mintak nenen aku kena taruk pati delima tu.Pati delima ni lg masam dari asam jawa kot,tp bagi aku sedap je pati delima ni hehe..Dlm masa sebulan jgk aku duk ulang2 taruk pati delima ni,baru dia dah tak mintak.Masa dlm 3 hari pertama aku taruk pati delima tu,airis tiba2 demam duk ckp sakit mulut.cek2 kt mulut byk ulser.Bwk g klinik doktor ckp hmfd ni coz dah ada bintik2 kt tangan dan kaki,time sakit mulut tu duk merengek je la,tak smp hati aku bg jgk nenen hehe.Dlm 4 hari dah baik,and aku teruskan pati delima tu sehingga sekarang,Alhamdulillah dia dah tak nenen,tp kadang2 jeling2 gak kt nenen aku siap ckp "nenen mama tak sedapkan" hehe..Good girl...anak ai dah besar rupanya....Airis nak adiklaaaa..kwang2..tunggu ye...mama tgh proses adik hahaha..k bye.........


No comments:

Blogger templates

Wednesday, October 2, 2013

.:Wean off - success:.

Assalamualaikum....Berbalik pada cite cerai susu dgn airis,dulu aku ada cite cerai susu yg gagal hehe..Tp kali ni aku nak cite cerai susu yg success yea!!Airis dah 2 tahun 6 bulan baru cerai susu badan hehe.Mcm mna aku blh buat airis tak nak nenen ni,dulu aku ada citer yg aku taruk asam jawa dgn nescafe kt nenen tp tak jalan jgk,dia balun hisap jgk.Tapi kali ni kena cekalkan hati sikit,aku taruk pati delima yg masam tu..Tapi setiap kali dia mintak nenen aku kena taruk pati delima tu.Pati delima ni lg masam dari asam jawa kot,tp bagi aku sedap je pati delima ni hehe..Dlm masa sebulan jgk aku duk ulang2 taruk pati delima ni,baru dia dah tak mintak.Masa dlm 3 hari pertama aku taruk pati delima tu,airis tiba2 demam duk ckp sakit mulut.cek2 kt mulut byk ulser.Bwk g klinik doktor ckp hmfd ni coz dah ada bintik2 kt tangan dan kaki,time sakit mulut tu duk merengek je la,tak smp hati aku bg jgk nenen hehe.Dlm 4 hari dah baik,and aku teruskan pati delima tu sehingga sekarang,Alhamdulillah dia dah tak nenen,tp kadang2 jeling2 gak kt nenen aku siap ckp "nenen mama tak sedapkan" hehe..Good girl...anak ai dah besar rupanya....Airis nak adiklaaaa..kwang2..tunggu ye...mama tgh proses adik hahaha..k bye.........


No comments: