Tuesday, July 7, 2009

.:DeMaM.....:

Ubat selsema & Demam

Khamis ari tu aku da start selsema n xlarat sgt2.Nk wt kje pun xde mod.So aku amb ct sparuh hari.Mlam plak aku rs da truk sgt n lemah stu bdan,Eri bwk aku g klinik kt Gombak tu.Tgu dlm 5mnit tibala giliran aku msk bilik doktor,nsb baikla doktor pompuan,klu doktor laki aku segan skit hehe..Pas2 doktor tnye aku skt apa.Aku ckpla demam,First doktor tu tnye aku ade pg luar negeri tak,mklulmla skrg musim virus H1N1.Tkut gak aku bila doktor tnye aku mcm tu,heheh.Pastu dia cek2,cma demam biasa je pastu g amb ubt.Dptla 3 jenis ubt n mc skali,Sume skali RM29.00.Mhal la jgk,biasala swasta kn.Tp xpe bole klim balik kt ofis huhuhu..Aku dpt ubt demam n selsema,ubt selsema tu ade 2jenis.Satu utk mlm n stu utk pagi.Yg mlm tu mkn xsmp 10minit mata da layannn ngtuk daa heheh...

No comments:

Blogger templates

Tuesday, July 7, 2009

.:DeMaM.....:

Ubat selsema & Demam

Khamis ari tu aku da start selsema n xlarat sgt2.Nk wt kje pun xde mod.So aku amb ct sparuh hari.Mlam plak aku rs da truk sgt n lemah stu bdan,Eri bwk aku g klinik kt Gombak tu.Tgu dlm 5mnit tibala giliran aku msk bilik doktor,nsb baikla doktor pompuan,klu doktor laki aku segan skit hehe..Pas2 doktor tnye aku skt apa.Aku ckpla demam,First doktor tu tnye aku ade pg luar negeri tak,mklulmla skrg musim virus H1N1.Tkut gak aku bila doktor tnye aku mcm tu,heheh.Pastu dia cek2,cma demam biasa je pastu g amb ubt.Dptla 3 jenis ubt n mc skali,Sume skali RM29.00.Mhal la jgk,biasala swasta kn.Tp xpe bole klim balik kt ofis huhuhu..Aku dpt ubt demam n selsema,ubt selsema tu ade 2jenis.Satu utk mlm n stu utk pagi.Yg mlm tu mkn xsmp 10minit mata da layannn ngtuk daa heheh...

No comments: