Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, July 10, 2009

.:Makan Durian:.

Sedapnye......

Smlam aku ngn ila teringin nk mkn durian,So pgla bli durian kt tepi jln kt umh aku tuh...Durian pun dah xbyk dah.Durian tu hrga 2biji 10ringgt,kck je.Aku ngn ila pun bodek2 abg jual durian suh tambah lg stu bji heheh..Abg tu ckp mn blh dik oii,nti sy kna mrh kt pakcik sy..Kiteorg bodek2 lg pastu dptla tmbh lg sbiji hehehe..Abg tu ckp jgnla sengeh2 lg nti sy cair plak,pastu kna tmbh lg stu bji lg kan..Kiteorg gelak je..Tp mmg btul kiteorg bodek2 lg,pastu sengeh2 suh tmbh lg sebiji yg kck pun jdla heheh...Abg tu ckp "kan dah ckp kna tmbah lg stu bji,dahla sengeh2 lg dia ckp hehehe..So jd 4bijila 10 ringgit huhuhu...Smp umh apa lg,trus ngap2 durian tu smp licin huhuhuh...

No comments:

Blogger templates

Friday, July 10, 2009

.:Makan Durian:.

Sedapnye......

Smlam aku ngn ila teringin nk mkn durian,So pgla bli durian kt tepi jln kt umh aku tuh...Durian pun dah xbyk dah.Durian tu hrga 2biji 10ringgt,kck je.Aku ngn ila pun bodek2 abg jual durian suh tambah lg stu bji heheh..Abg tu ckp mn blh dik oii,nti sy kna mrh kt pakcik sy..Kiteorg bodek2 lg pastu dptla tmbh lg sbiji hehehe..Abg tu ckp jgnla sengeh2 lg nti sy cair plak,pastu kna tmbh lg stu bji lg kan..Kiteorg gelak je..Tp mmg btul kiteorg bodek2 lg,pastu sengeh2 suh tmbh lg sebiji yg kck pun jdla heheh...Abg tu ckp "kan dah ckp kna tmbah lg stu bji,dahla sengeh2 lg dia ckp hehehe..So jd 4bijila 10 ringgit huhuhu...Smp umh apa lg,trus ngap2 durian tu smp licin huhuhuh...

No comments: