Thursday, September 6, 2012

.:I Can Do it:.

Assalamualaikum...Mna ntah hilang assalamuailaikum aku yg kaler2 tu hehe...."I can do it,i can do it by my self"hihihi....Ini lagu barney tau...Airis dah pandai ikut apa yg dia tgk kt cd barney tu...Mama pun leh hafal da lagu barney tu hehe..Cam gambar kt bwh ni..dia ikut lagu barney tu kot,nk pakai bju sndri..pastu nk butang baju sndri,padahal baju tu xde butang pun huhu...saje dia buat2 butang.....








Hahaha...kan dah tersangkut kpala tu.....smp sepet mata nk buka bju tu...tergelak je mama tgk msa ni...sib baik leh buka..klu tak meraung ler kt situ...

No comments:

Blogger templates

Thursday, September 6, 2012

.:I Can Do it:.

Assalamualaikum...Mna ntah hilang assalamuailaikum aku yg kaler2 tu hehe...."I can do it,i can do it by my self"hihihi....Ini lagu barney tau...Airis dah pandai ikut apa yg dia tgk kt cd barney tu...Mama pun leh hafal da lagu barney tu hehe..Cam gambar kt bwh ni..dia ikut lagu barney tu kot,nk pakai bju sndri..pastu nk butang baju sndri,padahal baju tu xde butang pun huhu...saje dia buat2 butang.....








Hahaha...kan dah tersangkut kpala tu.....smp sepet mata nk buka bju tu...tergelak je mama tgk msa ni...sib baik leh buka..klu tak meraung ler kt situ...

No comments: