Wednesday, December 19, 2012

.:Demam:.

Assalamualaikum...Ni citer jumaat lpas...aku trpaksa ambil mc coz budak kecik ini demam...Cuti aku dah hbis utk thun ni hehe..Cuti mmg simpan time anak sakit je..itupun tak cukup...Kan best dpat cuti tahunan 20 hari ke..kan...Dah lama airis ni tak demam,last dia demam time umur 1 thun 3 bulan kot..skrg dah 1 tahun 9 bulan..demam nk masuk 2 tahun ke nak oii...Demam nk besar kot hehe...

No comments:

Blogger templates

Wednesday, December 19, 2012

.:Demam:.

Assalamualaikum...Ni citer jumaat lpas...aku trpaksa ambil mc coz budak kecik ini demam...Cuti aku dah hbis utk thun ni hehe..Cuti mmg simpan time anak sakit je..itupun tak cukup...Kan best dpat cuti tahunan 20 hari ke..kan...Dah lama airis ni tak demam,last dia demam time umur 1 thun 3 bulan kot..skrg dah 1 tahun 9 bulan..demam nk masuk 2 tahun ke nak oii...Demam nk besar kot hehe...

No comments: