Monday, December 10, 2012

.:Homemade Durian Crepe&Chezzy chiken nugget:.

Assalamualaikum....Nak bercerita psl hari minggu,,Kita main masak2 plak ye...Hari sabtu kita msk chiken nugget..buat sndri tau hehe...Ahad plak try buat durian crepe...jd jgk crepe aku wlau tak cantik :p...kasi tgk gambar  sikit...(',")
Ini dia chezzy chiken nugget aku...mkn time tgh panas coz cheese tgh meleleh..auwww!klu dah sejuk tak sedap

Ini pulak durian crepe aku...susah jgk nk crepe kulitnya  huhu...cam mnala org yg jual byk2 tu..aku yg buat bape ketul ni pun dah juling mata haha...

No comments:

Blogger templates

Monday, December 10, 2012

.:Homemade Durian Crepe&Chezzy chiken nugget:.

Assalamualaikum....Nak bercerita psl hari minggu,,Kita main masak2 plak ye...Hari sabtu kita msk chiken nugget..buat sndri tau hehe...Ahad plak try buat durian crepe...jd jgk crepe aku wlau tak cantik :p...kasi tgk gambar  sikit...(',")
Ini dia chezzy chiken nugget aku...mkn time tgh panas coz cheese tgh meleleh..auwww!klu dah sejuk tak sedap

Ini pulak durian crepe aku...susah jgk nk crepe kulitnya  huhu...cam mnala org yg jual byk2 tu..aku yg buat bape ketul ni pun dah juling mata haha...

No comments: