Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, December 28, 2012

.:Doa Selamat:.

Assalamualaikum....Sabtu lepas umh aku ada wat mkn2 skit..bca doa selamat utk kediaman baru kami hehe...Lega dpt duk umh baru setelah kian lama menunggu....Family aku dari t'ganu pun dtg skali utk memeriahkan lg majlis ...Tp sayang aku lupa nak amk gambar time ramai2 huhu...Disertakan sekali solat hajat yg di imamkan ayah aku sndri..Tak panggil org surau pun coz baru pindah tak kenal sape pun lg hehe...Hanya adik bradik n kawan2 je yg solat hajat...Aku takdela jemput ramai pun...hanya kenalan terdekat je..tu pun rmai xleh dtg coz ramai cuti balik kg huhu...Yg ramai anak branak aku je kot haha...Yg byk melantak pun ank branak aku gak..budak2 klu dah ramai tahu2 ajela kn...Mak aku masak nasi dagang terengganu...siap bwk periuk pengukus dari kg lg hahha..maklumla umh ank dia ni xde periuk besar...Mak aku mintak senduk kayu pun xde hihk...Okla hnya gambar budak kecik ni je yg sempat tngkap..

Airis wif sepupu
Gulai ikan aye, kuah tuk nasi dagang
Meehon ,kek n buah
Nasi dagang
Sebelom org lain solat hajat,dia dah baca doa dulu hehe
Ituuu dia desert dari kak intan kite....Dia slalu sponser desert klu kwn2 ofis buat party hehe..Thanks k.intan..lain kali blh buat lg :)Kejap je habis agar2 tu sape lg klu bkn anak2 buah aku yg bantai haha
Siti n aku

Hanie n airis

Siti n K.intan

No comments:

Blogger templates

Friday, December 28, 2012

.:Doa Selamat:.

Assalamualaikum....Sabtu lepas umh aku ada wat mkn2 skit..bca doa selamat utk kediaman baru kami hehe...Lega dpt duk umh baru setelah kian lama menunggu....Family aku dari t'ganu pun dtg skali utk memeriahkan lg majlis ...Tp sayang aku lupa nak amk gambar time ramai2 huhu...Disertakan sekali solat hajat yg di imamkan ayah aku sndri..Tak panggil org surau pun coz baru pindah tak kenal sape pun lg hehe...Hanya adik bradik n kawan2 je yg solat hajat...Aku takdela jemput ramai pun...hanya kenalan terdekat je..tu pun rmai xleh dtg coz ramai cuti balik kg huhu...Yg ramai anak branak aku je kot haha...Yg byk melantak pun ank branak aku gak..budak2 klu dah ramai tahu2 ajela kn...Mak aku masak nasi dagang terengganu...siap bwk periuk pengukus dari kg lg hahha..maklumla umh ank dia ni xde periuk besar...Mak aku mintak senduk kayu pun xde hihk...Okla hnya gambar budak kecik ni je yg sempat tngkap..

Airis wif sepupu
Gulai ikan aye, kuah tuk nasi dagang
Meehon ,kek n buah
Nasi dagang
Sebelom org lain solat hajat,dia dah baca doa dulu hehe
Ituuu dia desert dari kak intan kite....Dia slalu sponser desert klu kwn2 ofis buat party hehe..Thanks k.intan..lain kali blh buat lg :)Kejap je habis agar2 tu sape lg klu bkn anak2 buah aku yg bantai haha
Siti n aku

Hanie n airis

Siti n K.intan

No comments: