Tuesday, June 11, 2013

.:Perangai Airis:.

Assalamualaikum...Nk citer perangai airis sekarang..sgt mengada2 dan sgtt manja huhu...Kdg2 letih jgk melayan kerenahnya,tp layan kan aje kan hehe...pagi tadi dia dah siap bgun sebelum aku bersiap nk g keje n dah stnbay nak sarung baju....tiba2 si airis nangis2 ckp tak nak....
mama:airis taknak apa
airis:taknak baju tu,(sambil tunjuk arah baju kurung aku)
mama:taknak baju ni knapa
airis:baju lain..nangis lagi
mama:blurr kjap....sambil amik baju kurung tu nak sarung
airis:mamaaaa angan bju ni,bju lain la(jgn pkai bju ni,pkai baju lainla)
mama:aduhh,rupanya tak bg mama pkai baju tu kihkih...dia lak suka suki suh mama pkai bju itu baju ini...

Pastu aku buka almari nak cari baju lain...tiba2 je dak kecik ni mencelah dpn almari smbil tunjuk baju blous aku...terpaksala aku pkai bju tu ngn sluar slack...tiba nak sarung tudung merah dia berbunyi lg,mama tak nak tudung tuuu...aikk tudung pun nak pilihkan tuk mama....pas tu aku amik lak tudung kaler grey..baru senyap,siap dia ckp ok lg..aishh ini budak...esok lusa entah baju apa lak aku kena pkai hihih...
Ini baru satu perangai ...sebelum ni byk lg dia buat perangai pelik...sabarla wahai mama..hehe

No comments:

Blogger templates

Tuesday, June 11, 2013

.:Perangai Airis:.

Assalamualaikum...Nk citer perangai airis sekarang..sgt mengada2 dan sgtt manja huhu...Kdg2 letih jgk melayan kerenahnya,tp layan kan aje kan hehe...pagi tadi dia dah siap bgun sebelum aku bersiap nk g keje n dah stnbay nak sarung baju....tiba2 si airis nangis2 ckp tak nak....
mama:airis taknak apa
airis:taknak baju tu,(sambil tunjuk arah baju kurung aku)
mama:taknak baju ni knapa
airis:baju lain..nangis lagi
mama:blurr kjap....sambil amik baju kurung tu nak sarung
airis:mamaaaa angan bju ni,bju lain la(jgn pkai bju ni,pkai baju lainla)
mama:aduhh,rupanya tak bg mama pkai baju tu kihkih...dia lak suka suki suh mama pkai bju itu baju ini...

Pastu aku buka almari nak cari baju lain...tiba2 je dak kecik ni mencelah dpn almari smbil tunjuk baju blous aku...terpaksala aku pkai bju tu ngn sluar slack...tiba nak sarung tudung merah dia berbunyi lg,mama tak nak tudung tuuu...aikk tudung pun nak pilihkan tuk mama....pas tu aku amik lak tudung kaler grey..baru senyap,siap dia ckp ok lg..aishh ini budak...esok lusa entah baju apa lak aku kena pkai hihih...
Ini baru satu perangai ...sebelum ni byk lg dia buat perangai pelik...sabarla wahai mama..hehe

No comments: