Monday, June 10, 2013

.:Jus Mangga + epal:.

Assalamualaikum....kjap2 muncul je aku ni hehe..malas btul sekarang nak update...Okla setiap kali hari minggu aku akan buatkan airis jus buah..Airis adalah seorg budak yg tidak suka makan buah,hanya sayur je dia makan...Myb time aku preggy dulu aku suka buah,sbb tu keluar2 dia tak suka buah hehe..Oleh sbb dia tak suka buah,aku terpaksala blend buah jadikan jus,baru dia minum...Minggu ni baru rajin nak amik gmbar nk buat jus hihik..minggu ni aku buatkan jus mangga dan epal.

Makanan sunnah ni tak pernah ku tinggal taruk dlm mknan hehe...
campur madu sikit pastu blend
jadi smoothie..nyum..nyum...
amik sedikit buah yg di bled td taruk dlm botol airis cmpur ngn fresh milk...
Yg selebihnya aku jadikan ais krim tuk airis...

2 batang di ngap nya huhuh
ptg lak bwk g taman...suka sgt nmpak playground tu...bergayut mcm org besar
bye....:)

No comments:

Blogger templates

Monday, June 10, 2013

.:Jus Mangga + epal:.

Assalamualaikum....kjap2 muncul je aku ni hehe..malas btul sekarang nak update...Okla setiap kali hari minggu aku akan buatkan airis jus buah..Airis adalah seorg budak yg tidak suka makan buah,hanya sayur je dia makan...Myb time aku preggy dulu aku suka buah,sbb tu keluar2 dia tak suka buah hehe..Oleh sbb dia tak suka buah,aku terpaksala blend buah jadikan jus,baru dia minum...Minggu ni baru rajin nak amik gmbar nk buat jus hihik..minggu ni aku buatkan jus mangga dan epal.

Makanan sunnah ni tak pernah ku tinggal taruk dlm mknan hehe...
campur madu sikit pastu blend
jadi smoothie..nyum..nyum...
amik sedikit buah yg di bled td taruk dlm botol airis cmpur ngn fresh milk...
Yg selebihnya aku jadikan ais krim tuk airis...

2 batang di ngap nya huhuh
ptg lak bwk g taman...suka sgt nmpak playground tu...bergayut mcm org besar
bye....:)

No comments: