Wednesday, November 6, 2013

.:Jalan2 Awal Muharam:.

Assalamualaikum...Selamat menyambut tahun baru islam...Tup2 dah masuk tahun baru kan..kejap je masa berlalu...Umur pun semakin meningkat...Okeyla awal muharam kiteorg pergi jalan2 kt pusat sains negara..Tak tahu nak g mana kan...Duk umah pun bosan gak,Airis lak asyik ajak g jalan je..Dari umah aku gombak nak ke pusat sains amik masa 10minit je klu lalu DUKE higway..Tp kena melabur tol ler 2 ringgit hehe...
amik gambar separuh je..Masuk sini tiket hanya 6 ringgit je..airis free...
suka airis tgk ikan besar2 lalu kt atas kepala,tak payah pergi aquaria heheh...kt sini pun byk ikan
guna kamera hp depan..blurrr

abah airis haha..nak naik angkasa ke

airis dan sotong..kt sini byk mainan budak2..sukala airis main itu ini...

airis panjat pokok...pastu tak nak turun dah..

hahah airis takut ngn patung jelir lidah ni...kena paksa gmbar
kantoi nampak mama kt blkag tolong pegangkan airis hehe


nak bergambar tp nak tgk penyu jgk..mana satu ni..tgn siap peace lg...Itu aje lawatan kami ke pusat sains ni hehe...

No comments:

Blogger templates

Wednesday, November 6, 2013

.:Jalan2 Awal Muharam:.

Assalamualaikum...Selamat menyambut tahun baru islam...Tup2 dah masuk tahun baru kan..kejap je masa berlalu...Umur pun semakin meningkat...Okeyla awal muharam kiteorg pergi jalan2 kt pusat sains negara..Tak tahu nak g mana kan...Duk umah pun bosan gak,Airis lak asyik ajak g jalan je..Dari umah aku gombak nak ke pusat sains amik masa 10minit je klu lalu DUKE higway..Tp kena melabur tol ler 2 ringgit hehe...
amik gambar separuh je..Masuk sini tiket hanya 6 ringgit je..airis free...
suka airis tgk ikan besar2 lalu kt atas kepala,tak payah pergi aquaria heheh...kt sini pun byk ikan
guna kamera hp depan..blurrr

abah airis haha..nak naik angkasa ke

airis dan sotong..kt sini byk mainan budak2..sukala airis main itu ini...

airis panjat pokok...pastu tak nak turun dah..

hahah airis takut ngn patung jelir lidah ni...kena paksa gmbar
kantoi nampak mama kt blkag tolong pegangkan airis hehe


nak bergambar tp nak tgk penyu jgk..mana satu ni..tgn siap peace lg...Itu aje lawatan kami ke pusat sains ni hehe...

No comments: