Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, March 8, 2012

.:Insiden semalam:.


Cerita ptg smlm.....Pas blik keje trus g amk airis kt umh babysitter...Time tu hujan lebat...Kt umh bs tu slalu paking penuh n paking sume bernombor tuan umh punye...so xleh suka hti pakingla...Tp smlm aku paking gak kt org punye paking,ala kjap jekn nk amk ank je pun..Kbtulan tmpat aku paking tu kak nik (bs) tu ckp dia jnis xleh org paking tmpat dia.Pas amk airis time trun tangga nmpak dah kete pakcik yg aku paking tu..aku pun kelam kabutla nak cpt alihkn kete aku huhu..Dengan dukung airis sebelah tgn,dengan payung sebelah tgan hehehe...cpat2 masukkan airis dlm kete kt tmpat driver smtara tu ada kwn ofis nk tumpang aku,pun bwk baby kck..Lg kesian kt baby tu ngn xberpayung,Pastu aku nk payungkan diorg xjauh pun ngn airis..sejengkal je pun..tp silap aku gak lupa ttup pintu kete...Aku dgr kak nik (bs) dah menjerit dri atas.."fidaaa anak jatuh tuuuuu"aku lak xsedar airis jtuh..toleh2 belakng dah tergolek ats tanah...Uwaaaaa...airisssss....terus aku cmpak payung ntah kemana trus angkt airis msuk kete....Melalak la kjap budak tu.....Aduhhh nape la aku lalai sgt...sekelip mata je airis da jatuh...Gugur jantung aku kjap.......Ya allah.....(mengucap panjang)Tp airis ngis kejap je..pastu gelak2 siap tepuk amai2 lg....Balik umah terus cek2 badan n kepala airis....Stakat ni xde pape cma dahi je benjol skit...dah tuam2 pun..pg td da surut pun....Ya allah...Maafkan mama Airissss.....Mama xsengaja....sekelip mata je....Rasanya dah jaga airis elok2...tp benda nk jd kita xthu....

No comments:

Blogger templates

Thursday, March 8, 2012

.:Insiden semalam:.


Cerita ptg smlm.....Pas blik keje trus g amk airis kt umh babysitter...Time tu hujan lebat...Kt umh bs tu slalu paking penuh n paking sume bernombor tuan umh punye...so xleh suka hti pakingla...Tp smlm aku paking gak kt org punye paking,ala kjap jekn nk amk ank je pun..Kbtulan tmpat aku paking tu kak nik (bs) tu ckp dia jnis xleh org paking tmpat dia.Pas amk airis time trun tangga nmpak dah kete pakcik yg aku paking tu..aku pun kelam kabutla nak cpt alihkn kete aku huhu..Dengan dukung airis sebelah tgn,dengan payung sebelah tgan hehehe...cpat2 masukkan airis dlm kete kt tmpat driver smtara tu ada kwn ofis nk tumpang aku,pun bwk baby kck..Lg kesian kt baby tu ngn xberpayung,Pastu aku nk payungkan diorg xjauh pun ngn airis..sejengkal je pun..tp silap aku gak lupa ttup pintu kete...Aku dgr kak nik (bs) dah menjerit dri atas.."fidaaa anak jatuh tuuuuu"aku lak xsedar airis jtuh..toleh2 belakng dah tergolek ats tanah...Uwaaaaa...airisssss....terus aku cmpak payung ntah kemana trus angkt airis msuk kete....Melalak la kjap budak tu.....Aduhhh nape la aku lalai sgt...sekelip mata je airis da jatuh...Gugur jantung aku kjap.......Ya allah.....(mengucap panjang)Tp airis ngis kejap je..pastu gelak2 siap tepuk amai2 lg....Balik umah terus cek2 badan n kepala airis....Stakat ni xde pape cma dahi je benjol skit...dah tuam2 pun..pg td da surut pun....Ya allah...Maafkan mama Airissss.....Mama xsengaja....sekelip mata je....Rasanya dah jaga airis elok2...tp benda nk jd kita xthu....

No comments: