Monday, March 5, 2012

.:Mana Satu?:.


Sabtu lpas jln2 kt carefor coz boring duk umah...Tetiba lalu bhgian spek mata budak..cntikla pulok....Try pkaikan kt Airis..hihihi comel.....Airis pun suka bila pkai spek mata ni....Smpai mama nk buka blik pun dia geleng2 kpla dia xnk bg bukak....Niat hati nak bli ke tak...Lpas satu2 test..last2 xbeli pun hehehe...Tggu ye Airis...nti mama beli...Lgpun xpadan lg ngn airis...longgar2 je kt kpla tu...Tgu airis besar skit lg ye heheh....

yg ni mcm boboi la...

yg ni mama berkenan...cute je hihi

yg ni simple sgt...nmpak je mata 2 bji tu :))

3 comments:

Cik FaRiZaM said...

olololo tomey nye...

mama rifQy said...

coeml!! nape mama tak beli kat airis! ngajuk si airis kang!

Fieda said...

xbape nk muat lg la mama rifqi....hehehe.....tgu kpla besar skit lg bru leh pkai :))

Blogger templates

Monday, March 5, 2012

.:Mana Satu?:.


Sabtu lpas jln2 kt carefor coz boring duk umah...Tetiba lalu bhgian spek mata budak..cntikla pulok....Try pkaikan kt Airis..hihihi comel.....Airis pun suka bila pkai spek mata ni....Smpai mama nk buka blik pun dia geleng2 kpla dia xnk bg bukak....Niat hati nak bli ke tak...Lpas satu2 test..last2 xbeli pun hehehe...Tggu ye Airis...nti mama beli...Lgpun xpadan lg ngn airis...longgar2 je kt kpla tu...Tgu airis besar skit lg ye heheh....

yg ni mcm boboi la...

yg ni mama berkenan...cute je hihi

yg ni simple sgt...nmpak je mata 2 bji tu :))

3 comments:

Cik FaRiZaM said...

olololo tomey nye...

mama rifQy said...

coeml!! nape mama tak beli kat airis! ngajuk si airis kang!

Fieda said...

xbape nk muat lg la mama rifqi....hehehe.....tgu kpla besar skit lg bru leh pkai :))