Tuesday, November 20, 2012

.:Lava Cake:.

Haii...dah lama cuti..mls pulok nk keje ye....Aku cuti seminggu deret time deepavali n awal muharam coz pengasuh airis mtk cuti nk balik kg...so aku pun kna cuti skali la...Dengan aku2 skali ler balik kampung....hehe....Kt kg apa lg keje aku klu tak membaking ngn adik aku....tiap2 ari ade je kuih yg kiteorg buat...Tp ni nk tunjuk lava kek yg aku buat...1st time buat dah jadi heheh...lava2 dia mmg jilat jari...fuh....kek ni time suam2 sedap di makan...klu dah sejuk lava dia dah jd keras....dan xcantik jgak hihi...Resepinya aku tgk sini LAVA KEK....

takde acuan bulat2..so aku amik bekas acuan apam mak aku..hehe..jd jgk...Lava kek ni tak sesuai ltk dlm loyang takut xjadi lavanye dan takut tak masak jgk...

1 comment:

Nory Zoulkefle said...

terliur tgk cake lava ni...sedappnyer..

Blogger templates

Tuesday, November 20, 2012

.:Lava Cake:.

Haii...dah lama cuti..mls pulok nk keje ye....Aku cuti seminggu deret time deepavali n awal muharam coz pengasuh airis mtk cuti nk balik kg...so aku pun kna cuti skali la...Dengan aku2 skali ler balik kampung....hehe....Kt kg apa lg keje aku klu tak membaking ngn adik aku....tiap2 ari ade je kuih yg kiteorg buat...Tp ni nk tunjuk lava kek yg aku buat...1st time buat dah jadi heheh...lava2 dia mmg jilat jari...fuh....kek ni time suam2 sedap di makan...klu dah sejuk lava dia dah jd keras....dan xcantik jgak hihi...Resepinya aku tgk sini LAVA KEK....

takde acuan bulat2..so aku amik bekas acuan apam mak aku..hehe..jd jgk...Lava kek ni tak sesuai ltk dlm loyang takut xjadi lavanye dan takut tak masak jgk...

1 comment:

Nory Zoulkefle said...

terliur tgk cake lava ni...sedappnyer..