Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 27, 2012

.:Terimala hakikat wahai anakku:.

Assalamualaikum....Emm..semalam aku ada cite psl dah pindah umh kan..Tp si airis ni tak boleh terima hakikat yg dia dah pindah umh baru hehe...Haa knp aku ckp mcm tu...coz time duduk umh baru dia boleh ajk balik rumah lama...Mmg dia tak pandai ckp btul2 lg..tp aku fhm apa yg dia nak ...Masa hari pertama pindah tu mula2 dia ok je..lama2 dah ptg skit boleh dia ckp"mama jom-jom"pas2 g amk handbeg aku,amk tudung aku,pkai slipar dia terus je tuju pintu bsr nk kuar..Hahaha...apa kes ni airis..kita dah duduk rumah sndri la...Pastu ngamuk2 ajak gak kuar.."jom tete-tete(kete)"ajak naik kete la tu.Ptg tu kiteorg kuar gak pg rumah sewa ada lg brg t'tinggal..smp je umh sewa..suka la si bdak kecik tu..boleh plak ckp "ok smp..jom2"hihik..lawakla kamu ni...Ptg semalam pas amik dia dri umh bs,saje aku bt tanya "airis nk blik umh baru ke lama" dia ckp ame(lama) haha..apa2 la airis...Airis sejak lahir mmg membesar kt umh sewa tu..tu yg dia tersa lain kot...kesian pun ada heheh

1 comment:

puansazusarin said...

He3...airis ambil masa kot nak sesuaikan diri dengan rumah baru...

Blogger templates

Tuesday, November 27, 2012

.:Terimala hakikat wahai anakku:.

Assalamualaikum....Emm..semalam aku ada cite psl dah pindah umh kan..Tp si airis ni tak boleh terima hakikat yg dia dah pindah umh baru hehe...Haa knp aku ckp mcm tu...coz time duduk umh baru dia boleh ajk balik rumah lama...Mmg dia tak pandai ckp btul2 lg..tp aku fhm apa yg dia nak ...Masa hari pertama pindah tu mula2 dia ok je..lama2 dah ptg skit boleh dia ckp"mama jom-jom"pas2 g amk handbeg aku,amk tudung aku,pkai slipar dia terus je tuju pintu bsr nk kuar..Hahaha...apa kes ni airis..kita dah duduk rumah sndri la...Pastu ngamuk2 ajak gak kuar.."jom tete-tete(kete)"ajak naik kete la tu.Ptg tu kiteorg kuar gak pg rumah sewa ada lg brg t'tinggal..smp je umh sewa..suka la si bdak kecik tu..boleh plak ckp "ok smp..jom2"hihik..lawakla kamu ni...Ptg semalam pas amik dia dri umh bs,saje aku bt tanya "airis nk blik umh baru ke lama" dia ckp ame(lama) haha..apa2 la airis...Airis sejak lahir mmg membesar kt umh sewa tu..tu yg dia tersa lain kot...kesian pun ada heheh

1 comment:

puansazusarin said...

He3...airis ambil masa kot nak sesuaikan diri dengan rumah baru...