Thursday, May 9, 2013

.:Balik kampung + Mengundi:.

Assalamualaikum...Baru terhegeh nak cite pasal mengundi...Sebelum mengundi harusla jalan2 cari mkn tepi pantai hehe..tp time ni jln da jem..dorg sibuk berkempen sana sini...Rimas pun ada..Tak de cite sgt pun...saje nk share gmbar time balik kg...
Airis sgt suka main pasir pantai....
Airis wif maksu
Cer cari mana airis hehe...tu paling kecik sibuk nak main ngn org besar...Airis bersama sepupu2nya
Tiba hari mengundi,awal2 pagi dah terpacak tmpat mengundi...Demam bendera mcm nk raye pulok
Yes saya pilih mengundi,tp saya tak suka politik huhu
Saya dah mengundi...
Sekolah rendah aku dulu dah byk berubah...suasana mengundi

No comments:

Blogger templates

Thursday, May 9, 2013

.:Balik kampung + Mengundi:.

Assalamualaikum...Baru terhegeh nak cite pasal mengundi...Sebelum mengundi harusla jalan2 cari mkn tepi pantai hehe..tp time ni jln da jem..dorg sibuk berkempen sana sini...Rimas pun ada..Tak de cite sgt pun...saje nk share gmbar time balik kg...
Airis sgt suka main pasir pantai....
Airis wif maksu
Cer cari mana airis hehe...tu paling kecik sibuk nak main ngn org besar...Airis bersama sepupu2nya
Tiba hari mengundi,awal2 pagi dah terpacak tmpat mengundi...Demam bendera mcm nk raye pulok
Yes saya pilih mengundi,tp saya tak suka politik huhu
Saya dah mengundi...
Sekolah rendah aku dulu dah byk berubah...suasana mengundi

No comments: