Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, August 23, 2013

.:DIY Frame Kufi:.

Assalamualaikum....Kufi art ni klu org jual memang mahal coz nak buatnya agak susah kot...So mari kita merajinkan buat sendiri hehe....Aku guna kotak gift tali pinggang pastu balut je dgn wallpaper rumah yg lebih ..kufi art tu aku just google pastu print hehe...senangkan...
letak transperent plastik kt atas,takut nanti terkena air ke apa kan..bila dah siap aku tgk comot lak gam2 yg tmpat tampal kt trasperent tu...pastu aku amik reben tampal je line yg comot tu...takde dah nmpak comot...Dah boleh gantung kt dinding rumah
Tgk aku gantung mesti senget...kang laki aku tgk mesti tak puas hati klu senget benget...dia ckp aku tgn belok huhuh...Bab2 gantung ni aku serah je kt dia...Ok bye....

1 comment:

MOMMYLIN said...

fieda.. xlama. hafidh kena sabtu, terus bawak g clinic. ari isnin da xde ulser. tinggal bintik2 tu nak kering je. so selasa da boleh pergi umah bs.

Blogger templates

Friday, August 23, 2013

.:DIY Frame Kufi:.

Assalamualaikum....Kufi art ni klu org jual memang mahal coz nak buatnya agak susah kot...So mari kita merajinkan buat sendiri hehe....Aku guna kotak gift tali pinggang pastu balut je dgn wallpaper rumah yg lebih ..kufi art tu aku just google pastu print hehe...senangkan...
letak transperent plastik kt atas,takut nanti terkena air ke apa kan..bila dah siap aku tgk comot lak gam2 yg tmpat tampal kt trasperent tu...pastu aku amik reben tampal je line yg comot tu...takde dah nmpak comot...Dah boleh gantung kt dinding rumah
Tgk aku gantung mesti senget...kang laki aku tgk mesti tak puas hati klu senget benget...dia ckp aku tgn belok huhuh...Bab2 gantung ni aku serah je kt dia...Ok bye....

1 comment:

MOMMYLIN said...

fieda.. xlama. hafidh kena sabtu, terus bawak g clinic. ari isnin da xde ulser. tinggal bintik2 tu nak kering je. so selasa da boleh pergi umah bs.