Wednesday, August 21, 2013

.:Need PlayRoom??:.

Assalamualaikum....Masih mood raya lg ke korg...hehe pose sebulan mesti nak raya sebulan kan...Playroom perlu ke?....Mula2 aku pikir tak payah kot buat playroom untuk airis...mcm leceh je nak kena tgk dia dlm bilik..main kt luar lg senang aku nak masak coz antara ruang tamu dgn dapur boleh jenguk kepala je...

Tapi sekarang aku rasa macam perlukan playroom untuk airis...Kenapa?....Sebab mainan airis dah banyakkkk..tak sedar bila masa aku belikan airis mainan....buku2 kaler,pensil kaler lg..dah rimas berterabur kt ruang tamu...tiap2 malam aku kena amik masa untuk kemaskan ruang tamu bila airis sepahkan mainan...Lagi satu  tiba2 ada orang datang,ruang tamu lak dlm keadaan terabur....mahu berpeluh ketiak nak kemaskan...Malam tadi mcm naik darah pun ada bila airis pergi dapur kutip semua bekas2 ,pinggan mangkuk aku kt rak...dapur tak de kabinet senang je la dia nak capai...bila entah nak buat kabinet ni...ada duit sume jalan hehe...Ok dah membebel kt airis...pikir2 prositla playroom untuk airis...Aku ada lg satu tv lama leh la letak dlm playroom tu..takdela bosan sgt kot...
Ini mainan airis...ada lagi dlm bilik satu kotak yg aku dah asing....ruang tamu dah jadi playground dah hahaa...Meja yg besar tu maksu airis yg belikan...gaji pertama maksu hehe...
sekejap je nmpak kemas,mlm ni aku kena kemas lg...balik karang memang tak nampak dah karpet klu airis tuangkan mainan kt situ huhu...
Bilik no 3 ni bakal dijadikan bilik airis main...bilik ni aku wat simpan barang...kotak pindah rumah hari tu pun ada lg hehe...nanti nak cat dinding tu dulu...tp bila ntah nak mulakan...Harap2 jadilah playroom airis ni...

No comments:

Blogger templates

Wednesday, August 21, 2013

.:Need PlayRoom??:.

Assalamualaikum....Masih mood raya lg ke korg...hehe pose sebulan mesti nak raya sebulan kan...Playroom perlu ke?....Mula2 aku pikir tak payah kot buat playroom untuk airis...mcm leceh je nak kena tgk dia dlm bilik..main kt luar lg senang aku nak masak coz antara ruang tamu dgn dapur boleh jenguk kepala je...

Tapi sekarang aku rasa macam perlukan playroom untuk airis...Kenapa?....Sebab mainan airis dah banyakkkk..tak sedar bila masa aku belikan airis mainan....buku2 kaler,pensil kaler lg..dah rimas berterabur kt ruang tamu...tiap2 malam aku kena amik masa untuk kemaskan ruang tamu bila airis sepahkan mainan...Lagi satu  tiba2 ada orang datang,ruang tamu lak dlm keadaan terabur....mahu berpeluh ketiak nak kemaskan...Malam tadi mcm naik darah pun ada bila airis pergi dapur kutip semua bekas2 ,pinggan mangkuk aku kt rak...dapur tak de kabinet senang je la dia nak capai...bila entah nak buat kabinet ni...ada duit sume jalan hehe...Ok dah membebel kt airis...pikir2 prositla playroom untuk airis...Aku ada lg satu tv lama leh la letak dlm playroom tu..takdela bosan sgt kot...
Ini mainan airis...ada lagi dlm bilik satu kotak yg aku dah asing....ruang tamu dah jadi playground dah hahaa...Meja yg besar tu maksu airis yg belikan...gaji pertama maksu hehe...
sekejap je nmpak kemas,mlm ni aku kena kemas lg...balik karang memang tak nampak dah karpet klu airis tuangkan mainan kt situ huhu...
Bilik no 3 ni bakal dijadikan bilik airis main...bilik ni aku wat simpan barang...kotak pindah rumah hari tu pun ada lg hehe...nanti nak cat dinding tu dulu...tp bila ntah nak mulakan...Harap2 jadilah playroom airis ni...

No comments: