Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, October 4, 2013

.:Intro Playroom:.

Assalamualaikum....Ari tu aku ada citer pasal nk buat playroom airis kan...Alhamdulillah baru nak bermula proses cat mengecat...Tengah kemas barang nak kosongkan bilik tu dulu..Pening tgk byk barang..da mcm stor bilik tu..Nanti nak kena pikir mcm mana nak letak barang2 yg sediada tu,umah aku dahla xde stor huhu...Umah apatment 3 bilik,bagi aku mcm rugi klu satu bilik nak jadikan store,coz klu mak ayah,adik bradik dtg mana mau tido huhu..Kalau buat playroom tu blh lagi nak tido hehe,Okeyla nanti update lg progress playroom...
Tema dinding hijau pink ala strawbery giteww..Ini pun baru sikit dpt cat,encik laki aku dah mengeluh kenape jalur2 hahaha...Maskin tape tu aku yg tempek tau jenuh panjat tangga,tp hasilnya bengkok2 line tu..heheh..ok bye

No comments:

Blogger templates

Friday, October 4, 2013

.:Intro Playroom:.

Assalamualaikum....Ari tu aku ada citer pasal nk buat playroom airis kan...Alhamdulillah baru nak bermula proses cat mengecat...Tengah kemas barang nak kosongkan bilik tu dulu..Pening tgk byk barang..da mcm stor bilik tu..Nanti nak kena pikir mcm mana nak letak barang2 yg sediada tu,umah aku dahla xde stor huhu...Umah apatment 3 bilik,bagi aku mcm rugi klu satu bilik nak jadikan store,coz klu mak ayah,adik bradik dtg mana mau tido huhu..Kalau buat playroom tu blh lagi nak tido hehe,Okeyla nanti update lg progress playroom...
Tema dinding hijau pink ala strawbery giteww..Ini pun baru sikit dpt cat,encik laki aku dah mengeluh kenape jalur2 hahaha...Maskin tape tu aku yg tempek tau jenuh panjat tangga,tp hasilnya bengkok2 line tu..heheh..ok bye

No comments: