Monday, January 14, 2013

.:Ais Krim sihat:.

Assalamualaikum....Dah lama aku beli acuan ais krim ni....tp malas btul nak buatnye..Semalam pg nsk nmpak tembikai yg separuh...Beli dgn niat nak buat ais krim hehe...Balik umh terus blend tembikai ni dan masuk dlm acuan comel tu siap....Tak payah ltk gula coz tembikai tu dah manis...Pastu masuk peti ais..Tp tak boleh bagi airis lg..sbb nmpak dia batuk je skrg ni..


Budak yg suka duduk atas perut abah hihik....

No comments:

Blogger templates

Monday, January 14, 2013

.:Ais Krim sihat:.

Assalamualaikum....Dah lama aku beli acuan ais krim ni....tp malas btul nak buatnye..Semalam pg nsk nmpak tembikai yg separuh...Beli dgn niat nak buat ais krim hehe...Balik umh terus blend tembikai ni dan masuk dlm acuan comel tu siap....Tak payah ltk gula coz tembikai tu dah manis...Pastu masuk peti ais..Tp tak boleh bagi airis lg..sbb nmpak dia batuk je skrg ni..


Budak yg suka duduk atas perut abah hihik....

No comments: