Thursday, February 14, 2013

.:Dinner:.

Assalamualaikum....malam td tak tahu nak msk apa...lauk cuma ada ikan sardin 4 ekor hehe...Last2 Eri request ikan singgang + ikan goreng + budu...simple tapi sedap dan menyelerakan smp 2 pinggang penuh dia tambah.Lupa lak nak amk gmbar lauk tu hehe..Lepas mks nasi terbau lak cempedak yg mak aku bg dri kampung ari tu..dah masak rupanya...apa lg terus gorengla...makan lg...mcm mna nak diet ni klu asyik makan je...
bab ni aku paling malas nak kopek...getah dia tu yg mls...sebelum kopek harusla basuh tgn dgn minyak masak buat ala2 lumur losyen kt tgn tu..pastu lumurkan skali pisau tu ngn minyak...nti xdela dia melekit kt pisau tu

gaul tepung n goreng
Dah siap...makan!!

No comments:

Blogger templates

Thursday, February 14, 2013

.:Dinner:.

Assalamualaikum....malam td tak tahu nak msk apa...lauk cuma ada ikan sardin 4 ekor hehe...Last2 Eri request ikan singgang + ikan goreng + budu...simple tapi sedap dan menyelerakan smp 2 pinggang penuh dia tambah.Lupa lak nak amk gmbar lauk tu hehe..Lepas mks nasi terbau lak cempedak yg mak aku bg dri kampung ari tu..dah masak rupanya...apa lg terus gorengla...makan lg...mcm mna nak diet ni klu asyik makan je...
bab ni aku paling malas nak kopek...getah dia tu yg mls...sebelum kopek harusla basuh tgn dgn minyak masak buat ala2 lumur losyen kt tgn tu..pastu lumurkan skali pisau tu ngn minyak...nti xdela dia melekit kt pisau tu

gaul tepung n goreng
Dah siap...makan!!

No comments: