Friday, February 22, 2013

.:Lagii...:.

Assalamualaikum...Ptg semalam sampai je kt umah...budak kecik ni terus tuangkan sume mainan dlm bakul tu...meroyan kejap mak huh....Ntah dia duk godek2 mainan dia terjumpa lg pen magic tu..aku rasa dah sorok kan sume..rupanya ada lg tertinggal..rezeki dia kot hehe...terus ckp 'mama pen ni'...aku yg tgh duk dapur terkejut dah tgk tangan dia mcm darah hijau da huhu...Nasib ko tak conteng dinding mama nak hehe...Lepas je dia tido..terus buang pen tu haha...Suh conteng buku...di conteng badan nya....buku clear je xde contengan pun...
smp baju hijau jadinya...


2 comments:

SeputihSalju said...

airis dah pandai cakap ke fieda? hbs baju di contengnya... kalau nurul bukan setakat baju, semua dia conteng.. tak leh bg pegang pen, hbs di contengnya...

Fieda said...

airis dah boleh ckp...tp ada gak lg yg tak bape fhm hehe....dlm proses lg...

Blogger templates

Friday, February 22, 2013

.:Lagii...:.

Assalamualaikum...Ptg semalam sampai je kt umah...budak kecik ni terus tuangkan sume mainan dlm bakul tu...meroyan kejap mak huh....Ntah dia duk godek2 mainan dia terjumpa lg pen magic tu..aku rasa dah sorok kan sume..rupanya ada lg tertinggal..rezeki dia kot hehe...terus ckp 'mama pen ni'...aku yg tgh duk dapur terkejut dah tgk tangan dia mcm darah hijau da huhu...Nasib ko tak conteng dinding mama nak hehe...Lepas je dia tido..terus buang pen tu haha...Suh conteng buku...di conteng badan nya....buku clear je xde contengan pun...
smp baju hijau jadinya...


2 comments:

SeputihSalju said...

airis dah pandai cakap ke fieda? hbs baju di contengnya... kalau nurul bukan setakat baju, semua dia conteng.. tak leh bg pegang pen, hbs di contengnya...

Fieda said...

airis dah boleh ckp...tp ada gak lg yg tak bape fhm hehe....dlm proses lg...