Wednesday, February 20, 2013

.:Sempena Anniversary:.

Assalamualaikum....Cerita sabtu lepas heheh baru nak cerita hari ni...Sempena anniversary kiteorg biasanya makan2 kat luar,tp kali ni mcm mls nak kuar makan.So aku masak2 kt umah je..Pertama kali masak nasi beriani dan berjaya yeay!..Jd jugak nasi beriani aku..tp lauknya simple je..ayam masak merah dengan ayam goreng tepung je..mula2 plan nak buat ayam kurma...tgk2 lupa beli santan..Pastu masak apa yg ada je..
Tak de presentation langsung haha
Budak yg suka sepahkan barang...tgk tutup saji dia cmpak kt bawah
Ayam goreng dah separuh kena gigit ngn budak itu

No comments:

Blogger templates

Wednesday, February 20, 2013

.:Sempena Anniversary:.

Assalamualaikum....Cerita sabtu lepas heheh baru nak cerita hari ni...Sempena anniversary kiteorg biasanya makan2 kat luar,tp kali ni mcm mls nak kuar makan.So aku masak2 kt umah je..Pertama kali masak nasi beriani dan berjaya yeay!..Jd jugak nasi beriani aku..tp lauknya simple je..ayam masak merah dengan ayam goreng tepung je..mula2 plan nak buat ayam kurma...tgk2 lupa beli santan..Pastu masak apa yg ada je..
Tak de presentation langsung haha
Budak yg suka sepahkan barang...tgk tutup saji dia cmpak kt bawah
Ayam goreng dah separuh kena gigit ngn budak itu

No comments: