Friday, February 8, 2013

.:Selamat Bercuti:.

Assalamualaikum....cuti lg...byk kan cuti untk bulan jan - feb ni...jenuh dah cuti smp malas nak g keje.Hari ni aku half day sbb nak balik kg cepat skit hehe..Dah lama tak balik kg ni...dah nk 3 bulan kot tak balik...Sempena gong xi fa cai ni harusla balik kan...cuti lama...Cina yg nak raya aku lak lebih cuti ni... 

Okey la..selamat bercuti kpda yg bercuti..berhati2 di jalan raya..Ingatlah org yg tersayang :)
airis pun nak balik kampung gak mama!!
bye..bye..

1 comment:

Nory Zoulkefle said...

selamat bercuti...

comeyynyer Airis...

Blogger templates

Friday, February 8, 2013

.:Selamat Bercuti:.

Assalamualaikum....cuti lg...byk kan cuti untk bulan jan - feb ni...jenuh dah cuti smp malas nak g keje.Hari ni aku half day sbb nak balik kg cepat skit hehe..Dah lama tak balik kg ni...dah nk 3 bulan kot tak balik...Sempena gong xi fa cai ni harusla balik kan...cuti lama...Cina yg nak raya aku lak lebih cuti ni... 

Okey la..selamat bercuti kpda yg bercuti..berhati2 di jalan raya..Ingatlah org yg tersayang :)
airis pun nak balik kampung gak mama!!
bye..bye..

1 comment:

Nory Zoulkefle said...

selamat bercuti...

comeyynyer Airis...