Monday, February 4, 2013

.:XTVT hari minggu:.

Assalamualaikum...sebenarnya xdela aktiviti mana pun hehe..tajuk mcm byk sgt xtvt nya...Cuti 3 hari tanpa abah airis...Ptg ni baru balik kl coz kena outstation kt Besut...So jumaat,Sabtu n Ahad tinggal la kami 2 beranak...Jumaat cuti Wilayah bawak airis g playground kt festival city je..Sabtu ngn ahad melepak kt umh suda..makan tido,makan tido je huhu..



Sabtu melepak atas katil je..boring2 amik gmbar hehe...Airis dah jd model kena paksa ngn mama posing mcm2 haha

Ni lak hari ahad..suka korek idung...sempatla mama amik gmbar time korek idung haha..syok je dia melombong


bila da boring nak mengamuk lak...
bye...bye

Blogger templates

Monday, February 4, 2013

.:XTVT hari minggu:.

Assalamualaikum...sebenarnya xdela aktiviti mana pun hehe..tajuk mcm byk sgt xtvt nya...Cuti 3 hari tanpa abah airis...Ptg ni baru balik kl coz kena outstation kt Besut...So jumaat,Sabtu n Ahad tinggal la kami 2 beranak...Jumaat cuti Wilayah bawak airis g playground kt festival city je..Sabtu ngn ahad melepak kt umh suda..makan tido,makan tido je huhu..



Sabtu melepak atas katil je..boring2 amik gmbar hehe...Airis dah jd model kena paksa ngn mama posing mcm2 haha

Ni lak hari ahad..suka korek idung...sempatla mama amik gmbar time korek idung haha..syok je dia melombong


bila da boring nak mengamuk lak...
bye...bye