Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, March 6, 2013

.:Misi mencari:.


Assalamualaikum....lagi sebulan besday airis...sekarang aku tgh prepairkan apa yg patut utk besday nanti..siap ada tema tau hihi...Okeyla sekarang terpaksa bocorkan tema besday nanti coz misi mencari dress yg sesuai dgn tema..Temanya adalah 'Ladybug'..So aku tengah mencari dress mcm gmbar kt bawah ni...Tolong ye sesiapa ada jual dress mcm ni inform me please...Dah byk aku tanye org yg jual online tp sume dah kehabisan stock...Aku nak sebijik mcm ni gak..tak nak yg lain hehehe.....demand lak.Kt luar aku lom pergi mencari lg...nti ada masa bru pergi round2 kedai..

No comments:

Blogger templates

Wednesday, March 6, 2013

.:Misi mencari:.


Assalamualaikum....lagi sebulan besday airis...sekarang aku tgh prepairkan apa yg patut utk besday nanti..siap ada tema tau hihi...Okeyla sekarang terpaksa bocorkan tema besday nanti coz misi mencari dress yg sesuai dgn tema..Temanya adalah 'Ladybug'..So aku tengah mencari dress mcm gmbar kt bawah ni...Tolong ye sesiapa ada jual dress mcm ni inform me please...Dah byk aku tanye org yg jual online tp sume dah kehabisan stock...Aku nak sebijik mcm ni gak..tak nak yg lain hehehe.....demand lak.Kt luar aku lom pergi mencari lg...nti ada masa bru pergi round2 kedai..

No comments: